۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۲۵

مرادعلیزاده:

عدم ثبات مديريتي علت مشكلات شركت مس کرمان است

عدم ثبات مديريتي علت مشكلات شركت مس کرمان است

كرمان- خبرگزاري مهر: مدير عامل شركت ملي مس ايران علت مشكلات شركت مس را عدم ثبات مديريتي دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادعلیزاده پیش از ظهر شنبه در آیین معارفه مدیرعاملی شرکت ملی مس ایران با اشاره به اينكه اعتباري که در حوزه صنعت مس کسب کرديم مدیون تلاش همه فعالان اين حوزه هستيم اظهار داشت: امیدواریم بتوانيم با حرکتي جدید فعالیت‌های قبلی برنامه‌ریزی شده را ادامه دهیم.

وي با اشاره به اينكه  مس یک سرمایه بین نسلی است افزود: هزينه هايي براي اموري مانند آموزش نیروهای انسانی بايد صرف شود و ما بايد بتوانيم نياز هاي آنها را پاسخگو باشيم.

مرادعليزاده با اشاره به حضورش در شركت مس گفت: در اين مدت از نزديك با وضعيت كاركنان آشنا شده و تلاش مي كردم كه در تصميم گيري ها نظرات مفيد كاركنان را نيز لحاظ كنم.

مدير عامل شركت ملي مس ايران محور تصميمات خود را بهبود معيشت كاركنان، توسعه و افزايش توليد عنوان كرد و ابراز داشت: با سابقه 12 ساله اي كه در اين حوزه دارم سعي مي كنم تمام توانايي خود را در سمت جديد به كار گيرم.

اين مسئول بر لزوم پرهيز از تخريب ديگران و رعايت اخلاق در هر حرفه اي،  تصريح كرد: كاركنان پر تلاشي در شركت مس مشغول به كار هستند و با استفاده از اين ظرفيت مي توانيم در راستاي اهداف شركت گام برداريم.

وي يادآور شد: اخلاق حرفه اي و سازماني بايد سرلوحه همه امور در شركت ملي مس ايران باشد.

مدير عامل شركت ملي مس ايران عدم ثبات مديريتي را علت مشكلات موجود در شركت مس دانست و افزود: سعي مي كنيم طي دو ماه آينده در راستاي رفع اين مشكلات گام هاي اساسي بر داريم.

وي اذعان داشت: در مديريت هاي قبلي نيز اقدامات خوبي صورت گرفت كه ما قطعا ادامه دهنده آنها خواهيم بود اما در مواردي كه اشتباهاتي نيز صورت گرفته است از آنها جلوگيري خواهيم كرد.

مرادعليزاده بر لزوم پرهيز از افراط كاري تاكيد كرد و گفت: بايد توجه داشته باشيم كه ممكن است در هر زماني به دلايل مختلف توليدات كاهش پيدا كند و مهم اين است  كه در چنين شرايطي با تلاش و كوشش و بر اساس برنامه ريزي دقيق در راستاي حل مشكلات گام بر داريم.

اين مسئول همچنين تاكيد كرد: براي توليدات و توسعه بايد براساس توان شركت و توان اجرايي كل كشور و بر اساس منطق و اعتدال در اين دو بخش عمل كنيم.

مدير عامل شركت ملي مس ايران در پايان با اشاره به لزوم پرهيز از سياست بازي يادآور شد: توسعه اشتغال در استان كرمان يكي ديگر از اهداف ما است.
 

کد خبر 2126586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha