۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۲

کادر فنی پاسخگوی مشکلات نیست!

منصوریان دلایل لغو اردوی تیم فوتبال زیر 22 سال را اعلام کرد

منصوریان دلایل لغو اردوی تیم فوتبال زیر 22 سال را اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران اعلام کرد مجبور است برنامه‌های آماده سازی تیمش را بر اساس برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان تنظیم کند. وی همچنین گفت اگر به خاطر نادیده گرفتن شدن این تیم در تقویم لیگ، تیمش آسیبی ببیند، کادرفنی پاسخگوی آن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال زیر 22 سال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: برنامه‌های تیم فوتبال زیر 22 سال با توجه به برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان تنظیم شده است ولی سازمان لیگ برتر، برنامه‌های تیم فوتبال زیر 22 سال را در تقویمش و به صورت مجزا ندیده است.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان حاضر در تیم فوتبال زیر 22 سال، بازیکنان اصلی تیم‌های لیگ برتری هستند و تقریبا می‌شود گفت همه آنها به صورت فیکس در تیم‌هایشان بازی می‌کنند، به همین دلیل اگر اردویی برگزار کنیم که در تقویم سازمان لیگ دیده نشده، آن وقت مشکلاتی پیش می‌آید و به خاطر این مسئله مجبور به لغو اردوی پیش روی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باید در تقویم لیگ برتر و پیش از زمان طراحی برنامه و تقویم زمان‌بندی لیگ برتر، اردوهای تیم فوتبال زیر 22 سال در تقویم قرار می‌گرفت اما این معضل وجود دارد و متاسفانه ما مجبور هستیم با توجه به برنامه تیم ملی بزرگسالان برنامه‌هایمان را تنظیم کنیم، در غیر اینصورت قادر به برگزاری اردوها و برنامه‌هایمان نخواهیم بود.

منصوریان در پایان گفت: اگر به این دلیل، هر آسیبی به تیم فوتبال زیر 22 سال برسد، پاسخگویی آن به عهده کادرفنی تیم زیر 22 سال نیست.

کد خبر 2126636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha