۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۰۶

با رقابت پنج تیم/

نخستین دوره لیگ سافت بال کشور در قم آغاز شد

نخستین دوره لیگ سافت بال کشور در قم آغاز شد

قم - خبرگزاری مهر: نخستین دوره مسابقات لیگ سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور از امروز با جدال تیم های مدعی صعود به میزبانی شهر مقدس قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ سافت‌بال قهرمانی بانوان کشور براساس برنامه انجمن سافت‌بال و بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان برای نخستین بار برگزار می‌شود و تیم های شرکت کننده در مرحله مقدماتی در دو گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نخستین دوره مسابقات سافت‌بال قهرمانی بانوان کشور طبق برنامه انجمن سافت‌بال و بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان دیدارهای مرحله مقدماتی خود را گروه اول مقدماتی به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان‌های قم سپری می کند.

بدین ترتیب با حضور تیم های مدعی صعود به مرحله نهایی، این رقابت‌ها در گروه اول مقدماتی از امروز شنبه نهم شهریور ماه به میزبانی قم کلید مخورد و در حالی به مدت دو روز ادامه خواهد داشت که تیم های چهار استان دیگر نیز در کنار قم در این پیکارها حضور دارند.

نگاهی به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در گروهی که قم میزبانی آن را بر عهده دارد نشان می دهد که بازی‌های گروه اول از نخستین دوره مسابقات لیگ سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور با حضور پنج تیم در قم برگزار می‌شود، در حالی که علاوه بر قم، دو تیم از تهران و تیم‌هایی از خراسان رضوی و سمنان نیز حضور دارند.

در حالی که بانوان قمی در سافت ‌بال سابقه خوبی از حضور در مسابقات قهرمانی کشور دارند، تیم قوی از قم در این رقابت ها حضور یافته است و سعی می کند به عنوان یکی از دو تیم برتر این گروه جواز صعود به مرحله نهایی رقابت ها را به دست بیاورد.

در حالی که انجمن بیس بال و سافت بال کشور برای نخستین‌بار لیگ سافت بال بانوان خود را در سال جاری برگزار می کند، این لیگ در دو منطقه شمال و جنوب به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و در هر منطقه پنج تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

طبق اعلام انجمن لیگ منطقه شمال مسابقات از امروز شنبه نهم تا دوشنبه یازدهم شهریورماه در قم با حضور بیش از 100 ورزشکار خانم برگزار خواهد شد، ضمن اینکه زمان و مکان مسابقات لیگ سافت‌بال بانوان در منطقه جنوب نیز در آینده اعلام خواهد شد.

این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام شده و در پایان دو تیم برتر هر منطقه به مرحله نهایی لیگ صعود خواهند کرد، در حالی که در گروه شمال تیم‌های خراسان رضوی، قم، سمنان و دو تیم از تهران حضور دارند و در گروه جنوب نیز تیم‌های چهار محال و بختیاری، کرمان، هرمزگان، اصفهان و بوشهر با یکدیگر پیکار می‌کنند.
 

کد خبر 2126713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha