۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

هوشیار:

تور دوچرخه سواری کندوان در سطح فنی بالایی برگزار شد

تور دوچرخه سواری کندوان در سطح فنی بالایی برگزار شد

تبریز – خبرگزاری مهر: دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی گفت: چهاردهمین دوره تور دوچرخه سواری کندوان در سطح کیفی بالایی برگزار شد.

ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره تور دوچرخه سواری کندوان اظهار داشت: این دوره از تور کندوان در سطح فنی بالایی به انجام رسید و رکابزنان مطرحی در این دوره حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این تور که روز جمعه گذشته در مسیر تبریز به طرف شهر جدید سهند – اسکو و کندوان برگزار شد، 130 رکابزن شرکت کرده بودند.

هوشیار عنوان کرد: این تور با همکاری خوب اداره ورزش و جوانان تبریز و اسکو، ورزش همگانی شهرداری تبریز و بازرگانی علامیر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از تور کندوان نیز همچون دوره های قبلی شاهد امنیت کامل جاده ها بودیم چراکه نیروی انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی مثل همیشه همکاری بسیار خوبی با برگزار کنندگان تور داشتند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به نفرات برتر این تور یادآور شد: در این دوره سعید صفرزاده، وحید غفاری، رحیم امامی، رامین مهربانی، علیرضا اصغرزاده و رامین ملکی به ترتیب رده های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند و جوایز نقدی دریافت کردند.

در خلال برگزاری چهاردهمین دوره تور کندوان سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و آثری فرماندار اسکو حضور داشتند.

کد خبر 2126906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha