۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد:

فضائل امام صادق(ع) در مجالس عزای آن حضرت بازگو شود

فضائل امام صادق(ع) در مجالس عزای آن حضرت بازگو شود

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان با صدور بیانیه‌ای توصیه کرد: لازم است در این ایام بالخصوص روز شهادت امام صادق(ع) مجالس باشکوهی برگزار و فضائل آن حضرت را برای علاقمندان بازگو و همچون عاشورا اظهار ارادت به ساحت مقدس ایشان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی سید محمد علوی گرگانی با صدور بیانیه ای در خصوص پاسداشت ایام عزای امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: امت بزرگ اسلام عزیز و شیعیان مخلص و ولایی، درود و سلام و صلوات خدا و اولیای او بر فخر عالم بشریت حضرت صادق آل محمد (ع) که از برکت او مذهب حقه شیعه اثنی عشریه به نحو کاملی چهارچوب بندی گردید و از انحراف مصون ماند.

در ادامه این بیانیه یادآور شده است: این ایام مصادف است با سالروز شهادت آن امام همام و اینجانب این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس فرزند بزرگوارشان حضرت بقیة الله الاعظم (عج) تسلیت می گویم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اینجانب به همه مؤمنین و مسلمانان توصیه می کنم که لازم است در این ایام بالخصوص روز شهادت ایشان مجالس باشکوهی برگزار و فضائل آن حضرت را برای علاقمندان بازگو و همچون عاشورا اظهار ارادت به ساحت مقدس حضرت امام جعفر صادق (ع) انجام گردد.

در پایان نیز بیان شده است: خداوند به همه شما و ما اجر جزیل و جمیل عنایت فرماید و شما و ما را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور فرماید و کمتر از آنی در دنیا و آخرت ما را از این درگاه جدا نفرماید.

 

کد خبر 2126958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha