۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

6 فن‌بازار منطقه‌‌ای در کشور راه اندازی می شود

6 فن‌بازار منطقه‌‌ای در کشور راه اندازی می شود

با امضای قراردادهای اجرایی میان پارک علم‌ و فناوری پردیس و شهرک‌های صنعتی کشور، عملیات اجرایی راه‌اندازی 6 فن‌بازار منطقه‌‌ای آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پارک علم ‌و فناوری پردیس با امضای تفاهم‌ نامه‌هایی با سازمان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در اسفندماه سال گذشته، قراردادهای اجرایی راه‌اندازی و بهره‌برداری از 6 فن‌بازار منطقه‌ای در کشور را با مدیران این شهرک‌ها به امضا رساند.

بر این اساس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی 6 شهرک صنعتی استان‌های اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان، خراسان رضوی و مرکزی را برای اجرای این طرح‌ها بررسی و انتخاب کرده است.

در این مراسم مهندس ایرج موفق، معاون صنایع کوچک این سازمان راه‌اندازی این فن ‌بازارها را در راستای هم‌افزایی میان عوامل تولید و فناوری دانست و اظهار داشت: نزدیک بودن دو مرجع عرضه و تقاضا در شهرک‌های علم‌ و فناوری باعث شده تا این شهرک‌ها به عنوان محل‌های مناسب ایجاد این فن‌بازارها شناخته شوند.

موفق با اشاره به انتخاب 6 استان برای راه اندازی فن بازار، خاطر نشان کرد:  دلیل اصلی انتخاب این شهرک‌ها به عنوان پایه قراردادها وجود سه شهرک فناوری در کشور است که تا پایان سال سازمان صناع کوچک، سه شهرک دیگر را نیز در استان‌های فارس، همدان و اصفهان راه‌اندازی خواهد کرد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، با اشاره به ضرورت جهت‌دهی به فناوری‌ها، اظهار کرد: توسعه تعاملات و تبادلات فناوری و ارزش‌افزایی در تعاملات منطقه از اهداف ما در راه‌اندازی در فن‌بازارهای منطقه‌یی است و به همین دلیل اجرای دقیق این قراردادها از سوی شهرک‌های صنعتی منتخب بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 2127183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha