۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۵۸

هفته سوم لیگ برتر؛

لیورپول از سد منچستریونایتد گذشت/ باز هم تک گل سه امتیازی استاریج

لیورپول از سد منچستریونایتد گذشت/ باز هم تک گل سه امتیازی استاریج

تیم فوتبال لیورپول در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در خانه خود منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی رقابتها را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان برندن راجرز در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه آنفیلد با نتیجه یک بر صفر میهمان قدرتمند خود منچستریونایتد را از پیش رو برداشتند.

تک گل این دیدار را دانیل استاریج مهاجم لیورپول در دقیقه 4 بازی با ضربه سر از فاصله ای نزدیک به ثمر رساند. ضربه کرنر جرارد را دنی اگر با ضربه سر به سمت استاریج فرستاد و این مهاجم هم توپ را با یک ضربه سر دیگر به تور دروازه یونایتد رساند.

این سومین پیروزی پیاپی لیورپول در رقابتهای لیگ برتر است و رکورد 100% پیروزی آنها را در این فصل حفظ کرده است. نکته جالب این است که تمامی این پیروزی ها با نتیجه یک بر صفر و با گل های سه امتیازی دنیل استاریج رقم خورده است.

صحنه به ثمر رسیدن تک گل بازی که در آن دانیل استاریج توپ را با سرش وارد دروازه یونایتد کرد

لیورپول هفته اول در خانه یک بر صفر استوک سیتی را از پیش رو برداشت، هفته دوم با همین نتیجه در خانه استون ویلا به برتری رسید و امروز در هفته سوم با همین نتیجه منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی را در آنفیلد شکست داد.

در دیگر دیداری که به صورت همزمان برگزار می شد تیم فوتبال وست بروم در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سوانزی سیتی شد. بن دیویس (22) و پابلو هرناندز (83) دو گل سوانزی را در این بازی به ثمر رساندند. این نخستین پیروزی شاگردان برایان لادروپ در رقابتهای این فصل لیگ برتر بود.

در ادامه رقابتهای امشب از ساعت 19:30 به وقت تهران آرسنال در ورزشگاه امیریتس میزبان تاتنهام خواهد بود.

کد خبر 2127459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha