۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۵۳

ثابت قدم وحید:

ستاد گرامیداشت سالگرد سفر رهبری به خراسان شمالی تشکیل شد

ستاد گرامیداشت سالگرد سفر رهبری به خراسان شمالی تشکیل شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تشکیل ستاد گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ثابت قدم وحید اظهارداشت: سفر مقام معظم رهبری به استان که در تاریخ 19 مهر سال 91 به وقوع پیوست، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ضرورت دارد تا برنامه ریزی دقیق در راستای اجرای برنامه ها در خصوص سالگرد سفر معظم له به استان صورت پذیرد.   

وی با اشاره به اینکه معظم له در سفر به این استان موضوع ویژه سبک زندگی اسلامی را که امروزه از مسائل مهم فرهنگی به شمار می رود مطرح کردند، اظهار داشت: توجه به این  امر فصل جدیدی از حرکت ها و تلاشهای فرهنگی را در استان رقم زد.

ثابت قدم وحید سفر مقام معظم رهبری به استان را پرخیر و برکت دانست و افزود: این سفر هم به لحاظ معنوی و هم مادی برکات زیادی برای استان خراسان شمالی به همراه داشت.

وی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان، برپایی نهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی، برپایی نمایشگاه مطبوعات، چاپ کتاب منویات مقام معظم رهبری در سفر به استان و برگزاری شب شعر و ادب را برخی از برنامه های این ستاد برای بزرگ داشت سالگرد سفر معظم له به استان ذکر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، طراحی و برگزاری مسابقه پیامکی بهترین دلنوشته، رونمایی از کتاب، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع سفر معظم له به استان و برگزاری اختتامیه برنامه های اجرایی تحت عنوان جشنواره فرهنگی هنری"داره یار میاد" را از دیگر برنامه های اجرایی در سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان برشمرد.

کد خبر 2127489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha