۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۵۹

با قراردادی 6 ساله؛

گرث بیل رسما به رئال‌مادرید پیوست/ دوشنبه مراسم معارفه در برنابئو

گرث بیل رسما به رئال‌مادرید پیوست/ دوشنبه مراسم معارفه در برنابئو

ستاره ولزی باشگاه تاتنهام بعد از کشمکش‌های فراوان بالاخره با قراردادی 6 ساله به باشگاه رئال مادرید پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه رئال مادرید و تاتنهام سرانجام بر سر انتقال "گرث بیل" به باشگاه اسپانیایی به توافق رسیدند. این ستاره 24 ساله آزمایشات پزشکی باشگاه رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد و ساعت 12 فردا دوشنبه به وقت محلی مراسم معارفه او نیز در سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود.

بیل بعد از اینکه اعلام کرد می‌‎خواهد تاتنهام را ترک کند، از فهرست بازیکنان آندره ویلاش بواش حذف شد و باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش روی وب سایت رسمی خود اعلام کرد، سرانجام این بازیکنان ولزی را به خدمت گرفته است.

هنوز رقم این انتقال از سوی هیچ یک از دو باشگاه اعلام نشده اما روزنامه ال موندو اعلام کرد رقم این انتقال 91 میلیون یورو (77.7 میلیون پوند) است که از رکورد گرانقمیت‌ترین انتقال متعلق به کریس رونالدو در سال 2009 که 80 میلیون پوند است، کمتر است. این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی می‌گویند رقم انتقال همان 100 میلیون یورو (85.3 میلیون پوند) است و یک رکورد جدید در انتقال بازیکنان در تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. اخباری دیگر هم حاکی از این است که رئال نمی‌خواهد رقم این انتقال را فاش کند زیرا قصد دارد رونالدو همچنان رسما رکورد گرانقمیت‌ترین انتقال را در اختیار داشته باشد.

دانیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام در بیانیه‌ای که در وب سایت رسمی تاتنهام منتشر شده، گفته است: "گرث بازیکن فوق العاده‌ای بود که ما در اختیار داشتیم و هیچ تمایلی هم برای فروش او نداشتیم. آینده او در تاتنهام برای ما بسیار اهمیت داشت، به همین دلیل سال گذشته قراردادی 4 ساله با او به امضا رساندیم. تلاش رئال مادرید برای جذب او و علاقه این بازیکن باعث شد ما برای فروش او توافق کنیم چون دیگر بیل تعهدی به تاتنهام احساس نمی‌کرد. برای بیل آرزوی موفقیت کرده و همیشه از بازگشت او به وایت هارت لین استقبال می‌کنیم.

کد خبر 2127530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha