۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۰۸

حجت الاسلام مهدوی امین:

برگزاري اجلاس نماز گامی در راستای شناسايي خلاءهاي موجود در این حوزه است

برگزاري اجلاس نماز گامی در راستای شناسايي خلاءهاي موجود در این حوزه است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مديرکل تبليغات اسلامي لرستان گفت: برگزاري اجلاس نماز گامی در راستای شناسايي خلاءهاي موجود در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعيد مهدوي امين با اشاره به برگزاری بيست و دومين اجلاس سراسري نماز گفت: این اجلاس با موضوع "نماز و سبك زندگي با رويكرد سلامت اقتصادي" طی روزهاي 13 و 14شهريور ماه جاري در لرستان برگزار خواهد شد.

وي افزود: هدف از برگزاري اجلاس نماز در کشور شناسايي خلاءهاي موجود در جامعه است تا به این وسيله به ترويج فرهنگ نماز در جامعه کمک شود.

مدير کل تبليغات اسلامي لرستان ادامه داد: گرچه تحقق اين مهم تنها با برگزاري اجلاس امکان‎پذير نيست، اما اين اجلاس مي‎تواند به مانند اذاني باشد که همگان را به اقامه نماز فرا مي‎خواند.

حجت الاسلام مهدوی امین اظهار داشت: نماز اقتضائات خاصي در مسائل مختلف فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي دارد كه در اجلاس سراسري نماز به آنها پرداخته خواهد شد.

وي یادآور شد: سازمان تبليغات اسلامي به عنوان طلايه دار جبهه فرهنگي به دليل ارتباط تنگاتنگ با مساجد، کانونهاي فرهنگي، فعالان حوزه فرهنگي و نماز و به منظور ترويج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه از همه امکانات مادي و معنوي خود در جهت هرچه با شکوه برگزار شدن اين اجلاس استفاده خواهد کرد.

کد خبر 2127771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha