۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۴۶

در نشست‌های مقدماتی/

انتخاب هیئت رئیسه و سرپرست شهرداری در برخی از شهرهای استان بوشهر

انتخاب هیئت رئیسه و سرپرست شهرداری در برخی از شهرهای استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: هر چند هنوز زمان رسمی انتخابات هیئت رئیسه شوراهای شهر فرا نرسیده ولی در برخی از شهرهای استان بوشهر، این کار به صورت مقدماتی انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای منتخب شورای چهارم شهر بوشهر یک روز پیش از برگزاری نشست شورای شهر برای انتخاب هیئت رئیسه و شهردار، نشست مقدماتی خود را برگزار کردند و در این نشست در مورد اعضای هیئت رئیسه شورا و شهردار به بحث و گفتگو پرداختند.

سه نفر برای انتخاب رئیس شورای شهر بوشهر نامزد شدند که عبدالخالق برزگرزاده بیشترین تعداد رای را کسب کرد  و زهرا رضایی به عنوان نایب رئیس، خدیجه گرشاسبی به عنوان خزانه دار و اصغر گورکی به عنوان منشی شورای چهارم انتخاب شدند.

در این نشست بحث در مورد انتخاب شهردار بوشهر نیز انجام شد و دو نفر به عنوان سرپرست شهرداری بوشهر مورد بررسی قرار گرفتند که ایمان چارکی که در حال حاضر معاون شهرداری بوشهر است، شش رای و سعید راستی شهردار کنونی بوشهر پنج رای را کسب کردند.

در شهر آب‌پخش نیز اعضای منتخب شورا نشستی را برای انتخاب هیئت رئیسه برگزار کردند و بر اساس تصمیم این اعضا، مصطفی رضائی رئیس کنونی شورا در مسئولیت خود باقی ماند و بار دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش انتخاب شد.

همچنین حسین عباسی به عنوان نایب‌رئیس شورا و حسن فریبرزی نیز به عنوان نماینده این شورا در شهرستان انتخاب شد. حسین عباسی و حسن فریبرزی به عنوان منشی شورای شهر آب‌پخش نیز انتخاب شدند.

از برازجان نیز خبر می‌رسد که نشست‌های اعضای منتخب شورا در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار شد و در مورد انتخاب اعضای هیئت رئیسه بحث‌هایی مطرح شده و در ارتباط با ادامه همکاری با شهردار کنونی به توافق نرسیده‌اند و چند گزینه برای انتخاب سرپرست شهرداری مطرح است.

در دیگر شهرهای استان بوشهر نیز نشست‌هایی به همین منظور برگزار شد که با مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه و شهرداران، نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 2127830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha