۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱

هفتاد و هفتمین دربی پایتخت/

تمهیدات ویژه کادر پزشکی پرسپولیس برای رفع مصدومیت صادقیان

تمهیدات ویژه کادر پزشکی پرسپولیس برای رفع مصدومیت صادقیان

کادر پزشکی برای اینکه زمان را جهت مداوای پیام صادقیان که در تمرین عصر روز دوشنبه مصدوم شد، از دست ندهد، در منزل این بازیکن مستقر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنابر اعلام دکتر حقیقت، کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار به حضور صادقیان در بازی دربی است، به همین دلیل برای اینکه زمان از دست نرود، دوشنبه شب میثم علیپور فیزیوتراپ تیم به منزل صادقیان رفت تا ضمن مراقبت ویژه از وی، اقدامات پزشکی لازم در ساعات شب هم ادامه پیدا کند.

وی همچنین اضافه کرد: کادر پزشکی پرسپولیس پیگیری در درمان را که پیش از این در مورد مهرداد پولادی هم شاهد بودیم، در دستور کار دارد.

صادقیان در تمرین عصر روز دوشنبه دچار پیچ‌خوردگی از ناحیه مچ پا شد اما به نظر می‌رسد تا بازی دربی آماده می‌شود. در این تمرین همچنین هادی نوروزی هم با مشکل مشابهی روبرو شد اما آسیب‌دیدگی او از صادقیان خفیف‌تر بود. محمدرضا خلعتبری هم دیگر بازیکنی است که به طور ویژه زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم قرار دارد.

پزشک تیم پرسپولیس در مورد خلعتبری هم اظهار داشت: این بازیکن تمرینات خود را پیش از این زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز کرده و الان در مرحله تمرینات بدنی قرار دارد. با توجه به در پیش بودن دربی، برنامه ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده‌ایم. در تمرین روز دوشنبه نیز تست‌های عملکردی مثل دویدن، زیگزاگ، جهش و سایر موارد را به خوبی انجام داده است.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 18:50 روز جمعه 15 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2128059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha