۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

مسوت اوزیل بعد از پیوستن به آرسنال؛

می‌خواهم با آرسنال جام ببرم/ برای رئال آرزوی موفقیت می‌کنم

می‌خواهم با آرسنال جام ببرم/ برای رئال آرزوی موفقیت می‌کنم

باشگاه آرسنال بالاخره بعد از چندین سال یک خرید بزرگ انجام داد و با 50 میلیون یورو مسوت اوزیل را از رئال مادرید به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اوزیل 24 ساله در ساعات پایانی مهلت نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی 5 ساله و با دستمزدی در حدود 140 هزار پوند به آرسنال پیوست. رقم قرارداد او رکورد گرانقیمت ترین خرید تاریخ باشگاه آرسنال را شکست. پیش از این خرید خوزه آنتونیو ریس در ژانویه 2004 با رقم 17.5 میلیون پوند گرانقیمت ترین خرید باشگاه آرسنال بود.

اوزیل که قرار است پیراهن شماره 11 توپچی ها را بر تن کند بعد از پیوستن به آرسنال گفت: از هم اکنون به آینده ام با آرسنال فکر می کنم. وقتی با ونگر صحبت کردم دقیقا فهمیدم او چه می خواهد و چه چیزی در ترکیب تیمش کم دارد. من در هر بازی اطمینان باشگاه آرسنال و هواداران این تیم را پاسخ خواهم داد. اکنون می خواهم به آرسنال کمک کنم تا بالاخره یک جام ببرد.

مسوت اوزیل پیراهن شماره 11 آرسنال را که از هم اکنون در فروشگاه باشگاه آرسنال به فروش می رسد بر تن خواهد کرد

اوزیل همچنین در نامه ای که به چهار زبان انگلیسی، ترکی، آلمانی و اسپانیایی در صفحه شبکه اجتماعی خود در اینترنت منتشر کرده از هواداران رئال مادرید تشکر کرده و برای این تیم اسپانیایی آرزوی موفقیت کرده است. قسمتی از این متن به شرح زیر است: برای سال های فوق العاده ای که در رئال مادرید با شما هواداران بسیار خوب این تیم گذراندم متشکرم. دوران حضور من در رئال برایم بسیار خاص و ویژه بود. با وجود اینکه رئال مادرید را ترک می کنم اما برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم. اکنون به تیم جدیدم "توپچی ها" فکر می کنم.

کد خبر 2128083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha