۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

امین زاده در گفتگو با مهر:

درباره طرح مهرآفرین به زودی تصمیم‌گیری می‌کنیم/ بررسی موضوع 16میلیارد تومان در معاونت نظارت راهبردی 

درباره طرح مهرآفرین به زودی تصمیم‌گیری می‌کنیم/ بررسی موضوع 16میلیارد تومان در معاونت نظارت راهبردی 

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه به زودی نظرات این معاونت در خصوص چگونگی ادامه یافتن و یا توقف طرح مهرآفرین اعلام خواهد شد، مهمترین اولویت های کاری فعلی معاونت حقوقی رئیس جمهور را اعلام کرد.

الهام امین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در باره مهمترین فعالیت های فعلی و اولویت های کاری معاونت حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: هم اکنون طرح ها، تصویب نامه ها و آئین نامه های تهیه شده در 3 ماهه اخیر یعنی از تاریخ اول خرداد ماه در معاونت حقوقی رئیس جمهور در حال بررسی است.

وی افزود: معاونت حقوقی رئیس جمهور در حال حاضر بیشتر برای ساماندهی حقوقی در حال بررسی و برنامه ریزی است و در آینده جزئیات بیشتری از این اقدامات اعلام خواهیم کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در خصوص اجرای مجدد طرح هایی نظیر مرخصی زایمان و طرح مهر آفرین گفت: مرخصی زایمان چون مصوبه مجلس بوده است، در حال انجام است و مشکلی درباره اجرای آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: در خصوص طرح مهر آفرین هم نظرات و دیدگاه های معاون اول و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  رئیس جمهور اخذ خواهد شد و سپس درباره چگونگی ادامه یافتن و توقف آن اعلام نظر خواهیم کرد.

امین زاده در پاسخ به این سئوالی درباره برداشت 16 میلیارد از ذیحسابی ریاست جمهوری برای کمک به دانشگاه ایرانیان و ادعای بازگشت آن به حساب مربوطه در حالی که دیوان محاسبات اعلام کرده است که این پول را بلوکه کرده است، تصریح کرد: این موضوع از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور دنبال می شود.

وی در خصوص مباحث مربوط به اختصاص دادن برخی امکانات مناطق آزاد از سوی مسئولان دولت دهم به دانشگاه ایرانیان و اینکه این موضوعات در معاونت حقوقی رئیس جمهور دنبال خواهد شد یا خیر؟ گفت: این مسائل از سوی آقای ترکان در شورای هماهنگی مناطق آزاد در حال پیگیری است.

 

کد خبر 2128107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha