۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

بازتاب دو پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل ایتالیا در سایت جهانی

بازتاب دو پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران مقابل ایتالیا در سایت جهانی

سایت جهانی فوتبال ساحلی در گزارشی به بازتاب خبر دو پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل ایتالیا پرداخت و نوشت ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت جهانی فوتبال ساحلی در گزارشی به بازتاب دو پیروزی 5 بر 3 و 7 بر 3 ایران مقابل ایتالیا پرداخت و نوشت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با این دو بازی نشان داد که برای حضور در جام جهانی تاهیتی آماده است. طبق گزارش، درحالیکه شهر پاپیته  پایتخت تاهیتی میزبان هفتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی به سرعت در حال آماده سازی ورزشگاه‌هایش است تا از اواخر شهریورماه میزبان تیم‌های راه یافته به جام جهانی باشد، صعودکنندگان به این مسابقات با انجام تمرینات طاقت فرسا و بازی‌های دوستانه خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

در این گزارش آمده است سه تیم شرکت کننده در جام جهانی فوتبال ساحلی شامل برزیل، پاراگوئه و ایران بازی‌های دوستانه‌ای را در طول چند روز گذشته تدارک دیدند. برزیل و پاراگوئه، دو حریف قدرتمند از فوتبال ساحلی آمریکای لاتین در دو بازی در شهر ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند که در بازی اول برزیل 7 بر یک و در بازی دوم 7 بر 3 موفق به شکست تیم پاراگوئه شد.

در تهران، ایران میزبان ایتالیایی‌ها بود که قهرمان آسیا توانست در دوبازی کاملا برتر با نتایج 5 بر 3 و 7 بر 3 ایتالیا را شکست دهد تا ایرانی‌ها ثابت کنند برای حضور در جام جهانی کاملا آماده‌اند. ایران در این دوبازی با درخشش محمد احمدزاده و فرید بلوک باشی نشان داد که در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

در پایان گزارش آمده است، دو قدرت آسیایی و آمریکای لاتینی درد و بازی دوستانه مقابل تیم های ایتالیا و پاراگوئه پیروز شدند و آمادگی کامل خود را برای حضور در جام جهانی 2013 نشان دادند.

رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی از 27 شهریور با حضور 16 تیم در تاهیتی آغاز می شود و ایران در گروه سوم با تیم‌های برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی)، سنگال (قهرمان آفریقا) و اوکراین (قهرمان اروپا) هم گروه است.

کد خبر 2128256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha