۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۱۸

میرشاد ماجدی:

نتیجه دیدار با پرسپولیس قابل پیش‌بینی نیست/ تیموریان نخواست تمرکزش برهم بخورد

نتیجه دیدار با پرسپولیس قابل پیش‌بینی نیست/ تیموریان نخواست تمرکزش برهم بخورد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت نمی توان نتیجه دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفتاد و هفتمین دربی را از قبل پیش بینی کرد چرا که همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار سختی خواهد بود و هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا در حضور  هوادارانشان سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرده و وضعیت شان را در جدول بهبود ببخشند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص صحبت نکردن برخی بازیکنان با رسانه ها گفت: قرار بود قبل از بازی مقابل پرسپولیس بازیکنان صحبت نکنند که این جزیی از قوانین داخلی باشگاه است اما با صلاحدید سرمربی به بازیکنان اجازه داده شد تا با رسانه های تصویری و نوشتاری صحبت کنند.

میرشاد ماجدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آندو تیموریان در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس صحبت نمی کند گفت: آندو بازیکنی حرفه ای است و از بازیکنان بزرگ استقلال است و برای اینکه تمرکزش را از دست ندهد مصاحبه نکرده است.

ماجدی در خصوص نتیجه دیدار مقابل پرسپولیس نیز گفت: پیش بینی امکان پذیر نیست و نتیجه در زمینه مشخص خواهد شد. وی در پایان از هواداران استقلال خواست با تشویق تیم خود موجبات پیروزی استقلال را در این دیدار فراهم آورند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 18:50 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2128531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha