۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۲۸

حنیف عمران زاده:

صحبت‌های من و خلعتبری شوخی بود نه کری/ دیدار با پرسپولیس 30 امتیاز دارد

صحبت‌های من و خلعتبری شوخی بود نه کری/ دیدار با پرسپولیس 30 امتیاز دارد

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این بازی به جای سه امتیاز 30 امتیاز دارد گفت: صحبتهایی که بین من و خلعتبری رد و بدل شد یک شوخی بچه محلی بود نه بحث کری خوانی.

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران زاده در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار حساسی خواهد بود که به قول برخی دوستان به جای 3 امتیاز 30 امتیاز دارد. شرایط تیم ما بسیار خوب است و بازیکنانمان شکست مقابل اهواز را که در گرمای شدید به وجود آمد فراموش کردند.

عمران زاده خاطر نشان کرد: کادر فنی در این چند روز بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی بسیار آماده کرده و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم موجبات رضایت هواداران و کادر فنی را فراهم آوریم.

وی مشکلات مالی در استقلال را مثل یک سریال خواند و افزود: ما همیشه مشکل مالی داشتیم و خواهیم داشت ولی مطمئن باشید در این بازی تمام این مشکلات را فراموش کرده و به دنبال پیروزی هستیم.

حنیف عمران زاده صحبت‌های رد و بدل شده او و خلعتبری را یک شوخی دانست و افزود: من و خلعتبری بچه محل هستیم و تنها با همدیگر شوخی کردیم و مطمئن باشید هیچ کداممان اهل کری خواندن نیستیم.

کد خبر 2128542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha