۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۵۶

حضور رویانیان و مربیان تیم‌ملی در تمرین پرسپولیس؛

بازگشت صادقیان و ماهینی به تمرینات گروهی/ علی‌عسگر دربی را از دست داد

بازگشت صادقیان و ماهینی به تمرینات گروهی/ علی‌عسگر دربی را از دست داد

تمرین بعدازظهر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در حضور مدیرعامل این باشگاه و مربیان تیم ملی برگزار شد که سه بازیکن مصدوم سرخپوشان به تمرینات گروهی باز گشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا پشت درهای بسته آغاز و در ادامه پس از ورود محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر، در حضور  خبرنگاران و هواداران پیگیری شد.

در این تمرین سرخپوشان درحالی پس از صحبت‌های علی دایی به تمرینات تاکتیکی و فوتبال درون تیمی اختصاص پرداختند که مارکار آقاجانیان و مربی بدنساز تیم ملی فوتبال ایران در محل تمرین سرخپوشان حضور یافته و پس از دیدار و گفتگو با علی دایی و کادر فنی، دقایقی نیز با محمدرضا خلعتبری صحبت کرده و جویای وضعیت او شدند.

پیام صادقیان و هادی نوروزی که به دلیل مصدومیت تمرینات اختصاصی انجام می‌دادند، در این تمرین شرکت کردند. تا خیال هواداران را بابت حضورشان در دربی راحت کنند. ابتدا کادر پزشکی تصمیم داشت به هادی نوروزی استراحت بدهد اما نوروزی با اصرار فراوان خواستار حضور در تمرینات تیمی شد. حسین ماهینی هم که به علت مصدومیت تمرین نمی‌کرد به تمرینات گروهی بازگشت.

حمیدرضا علی عسگری که در تمرین دیروز در برخورد شانه به شانه با یکی از بازیکنان از ناحیه کتف آسیب دید، امروز به استراحت پرداخت.  کادر پزشکی اعلام کرد: عکسی از کتف علی عسگری گرفته شد و خوشبختانه شکستگی ندارد اما آسیب دیدگی آن از ناحیه تاندون کتف است و شدت آن در روزهای آینده با توجه به MRI مشخص می‌شود. با توجه به این شرایط این بازیکن هم دربی را از دست داده است.

مهرداد پولادی هم همزمان با تمرین سرخپوشان در درفشی‌فر حاضر شد و  زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی تیم، تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 18:50 روز جمعه 15 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2128602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha