۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۰۰

گسترش فولاد تبریز – استقلال خوزستان؛ فینال لیگ یکی ها در لیگ برتر

گسترش فولاد تبریز – استقلال خوزستان؛ فینال لیگ یکی ها در لیگ برتر

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با هدف کسب دومین پیروزی متوالی خود در فصل جاری از تیم استقلال خوزستان که هفته گذشته استقلال تهران را مغلوب کرد، پذیرایی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنجشنبه با انجام هفت دیدار آغاز می شود که طی ان در یک دیدار جالب، دو تیم تازه وارد گسترش فولاد و استقلال خوزستان در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی که آن را می توان به فینال دسته اولی های فصل گذشته نامید، نه قهرمانی لیگ دسته یک بلکه تنها سه امتیاز را نصیب تیم برنده خواهد کرد. این دو تیم تازه وارد که از جمله آبی پوشان لیگ برتر به شمار می ایند، در شرایطی به دیدار یکدیگر می روند که هر دو تیم هفته گذشته بازی خود را با پیروزی شیرین پشت سر گذاشته اند.

تیم گسترش فولاد هفته قبل در زمین تیم راه آهن توانست یک پیروزی جالب به دست آورده و با حساب دو بر یک برنده شود. گسترش فولاد با شکست راه اهن، اولین پیروزی خارج از خانه اش در لیگ برتر را کسب کرد تا اکنون اماده ثبت دومین برد متوالی و البته دومین برد خانگی اش باشد.

اما تیم استقلال خوزستان هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی استقلال تهران را در اهواز با دو گل شکست داد. این تیم اهوازی در دیدار با همنام تهرانی خود فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشت و مزد بازی خوب خود را هم گرفت. با این شرایط می توان گفت که دو تیم با روحیه بالا در تبریز برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت و باید دید که توانایی های کدام تیم به حریف خواهد چربید.

تیم گسترش فولاد پیش از مصاف با استقلال خوزستان و در چهار بازی خانگی قبلی خود صاحب چهار امتیاز شده است. این تعداد امتیاز حاصل یک پیروزی برابر فجرسپاسی، یک تساوی با سپاهان و دو شکست برابر استقلال تهران و داماش گیلان است. این در حالیست که تیم استقلال خوزستان در سه بازی بیرون از خانه خود دو شکست برابر ملوان و فولاد و یک تساوی برابر مس کرمان تجربه کرده است.

دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان طی هفته های سپری شده یک بار برابر همشهریان خود به میدان رفته اند که دربی تبریز با مساوی به پایان رسیده و در دربی اهوازی ها هم تیم فولاد برابر استقلال پیروز شده است.
تیم گسترش فولاد هم اکنون با 9 امتیاز در رده هشتم و تیم استقلال خوزستان با هشت امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی ایستاده است.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان از ساعت 18 روز پنجشنبه 14 شهریور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به انجام خواهد رسید.

کد خبر 2128622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha