۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۳۸

معینی‌نژاد خبر داد:

سومین مرحله آبیاری سنواتی سایت جنگلی آران و بیدگل در حال اجراست

سومین مرحله آبیاری سنواتی سایت جنگلی آران و بیدگل در حال اجراست

آران و بیدگل – خبرگزاری مهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل گفت: سومین مرحله آبیاری سنواتی طرح نهالکاری سایت جنگلی شمال نصرآباد شهرستان آران و بیدگل در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر ابوالفضل معینی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین مرحله عملیات آبیاری سنواتی 107 هکتار از نهالکاری‌های سایت جنگلی شمال نصرآباد توسط بسیج سازندگی شهرستان در دست اجرا است.

وی افزود: با توجه به اینکه اولین مرحله آبیاری سنواتی نهالکاری‌ها در تیرماه و دومین مرحله در مردادماه سال جاری اجرا شده، سومین مرحله آن نیز در شهریور ماه آغاز شده است.

معینی‌نژاد با اشاره به اینکه از سال 85 اجرای طرح‌های نهالکاری در کانون‌های بحران منطقه شمال نصرآباد متمرکز شده است، گفت: این طرح اجرایی یکی از پروژه‌های موفق بیابانزدایی و سایت جنگلی در سطح کشور است.

ریئس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل افزود: شهرستان آران و بیدگل با دارا بودن 112 هزار  هکتار ماسه‌های روان و 384 هزار هکتار اراضی بیابانی، منطقه‌ای مستعد پدیده فرسایش بادی و طوفان‌های ماسه‌ای است که به منظور جلوگیری از این معضلات اجرای طرح‌های بیابان زدایی و تثبیت ماسه‌های روان در سال‌های اخیر آغاز شده است.

کد خبر 2128665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha