۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸

خبرنگار مهر نفر برگزیده جشنواره سراسری وقف شد

خبرنگار مهر نفر برگزیده جشنواره سراسری وقف شد

هیئت داوران جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری اثر سید هادی کسایی زاده را به عنوان اثر برتر جشنواره در بخش گفتگو و مصاحبه انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری صبح چهارشنبه با حضور اهالی رسانه و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد. در این جشنواره که آثار مربوط به سال 91 در حوره وقف که از سوی شرکت کننده گان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود مورد ارزیابی قرار گرفت و 10 اثر برتر در حوزه رسانه های مکتوب حایز رتبه برتر شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش رسانه های مکتوب حدود 200 اثر از سراسر کشور به اين جشنواره ارسال شد و روی میز هیئت داوران جشنواره قرار گرفت که دکتر مجيد رضائيان، فوق ليسانس روابط بين‌الملل و دکتراي روزنامه‌نگاري و بنيان گذار سبک روزنامه نگاري خبري و تحليلي، دکتر محمد مهدي فرقاني استاد ارتباطات و عضو هيات علمي دانشگاه علامه طباطبايي، دکتر حسن نمک‌دوست تهراني دکتراي علوم ارتباطات اجتماعي دانشکده علوم اجتماعي دانشگاه علامه طباطبايي، حسين گل محمدي فوق ليسانس جامعه شناسي و روزنامه نگار و علي شيرين ليسانس زبان و ادب فارسي و روزنامه نگار از اعضاي هيات داوران بخش رسانه هاي مکتوب سومين جشنواره وقف چشمه هميشه جاري بودند.

در این مراسم هیئت داوران اثر سید هادی کسایی زاده خبرنگارمهر را به عنوان برترین اثر از میان سایر خبرگزاری ها و روزنامه ها حائز رتبه برتر دانست.

کسایی زاده بهمن ماه سال 91 هم به عنوان خبرنگار برتر جشنواره وقف و رسانه انتخاب شده بود.

به گزارش مهر هیت داوران با انتقاد از اثار ارایه شده به جشنواره اعلام کرد: در بخش رسانه های مکتوب واقعا جای کار دارد و به جز چند اثر سایر اثار را حایز رتبه ندانست و از رسانه ها خواست تا در این خصوص تلاش بیشتری کنند.

کد خبر 2128699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha