۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۰۹

افشین ناظمی در گفتگو با مهر:

با فوتبالی گیلانی فجر را شکست می‌دهیم/ کاری به رتبه حریف نداریم

با فوتبالی گیلانی فجر را شکست می‌دهیم/ کاری به رتبه حریف نداریم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر این که فجرسپاسی در خانه خود خوب بازی می‌کند و نباید به رتبه این تیم در جدول رده‌بندی استناد کرد، گفت: قصد داریم با ارایه یک فوتبال ناب گیلانی برابر فجرسپاسی پیروز شویم.

افشین ناظمی در گفتگو با خرنگار مهر، در خصوص دیدار روز پنجشنبه این تیم برابر فجرسپاسی شیراز خاطرنشان کرد: بازی مهمی در پیش داریم. شرایط به گونه‌ای است که هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز هستند. همه می‌دانند که فجر تیم خوبی است و در زمین خود هم واقعا فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: آنها از کادر فنی خوبی هم برخوردار هستند. در هر صورت ما برای 3 امتیاز خود را آماده کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که برابر حریف یک بازی خوب و جوانمردانه را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم با یک برد ارزشمند خارج از خانه جایگاه خودمان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.

سرمربی تیم داماش گیلان درباره اینکه گفته می‌شود داماش در دیدارهای خارج از خانه بهتر نتیحه می‌گیرد، گفت: بهرحال شاید این از بدشانسی‌های ما است که در داخل خانه تا به حال بردی کسب نکرده‌ایم. البته تیم ما واقعا بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته اما با بدشانسی نتیجه نگرفته است.

ناظمی همچنین عنوان کرد: ما در مقابل فجر بدون اینکه به شرایط تیم حریف در جدول رده‌بندی نگاه کنیم به میدان می‌رویم و به طور حتم بازی سختی را پیش روی داریم. این بار می‌خواهیم با ارایه یک فوتبال ناب گیلانی به جنگ حریف برویم و 3 امتیاز را بگیریم.

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساعت 18:40 روز پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر 2128700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha