۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۱۰

پیروانی در گفتگو با مهر:

خودمان هم از قعرنشینی خسته شدیم/ مراقب تیم‌هایی که 20 میلیاردی نیستند باشند!

خودمان هم از قعرنشینی خسته شدیم/ مراقب تیم‌هایی که 20 میلیاردی نیستند باشند!

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه این تیم در بازی با صبا از نحوه قضاوت داور لطمه خورد، گفت: خواهش می‌کنم مراقب تیم‌هایی که 20 میلیاردی نیستند، باشند!

غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم فجر سپاسی با داماش گیلان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما برای پیروزی به زمین می‌رویم. نقاط ضعف و قوت داماش را می‌دانیم و امیدواریم که با یک پیروزی از این وضعیت خارج شویم. باور کنید خودمان هم از اینکه در انتهای جدول هستیم خسته شدیم و شرمنده مسئولان باشگاه فجر و تماشاگران که ما را تحمل می‌کنند، هستیم.

وی با اشاره به اینکه فجر از قضاوت داوران لطمه خورده است، یادآور شد: در بازی با صبا داور برای ما یک پنالتی نگرفت و البته یک پنالتی اشتباه هم به حریف داد. خدا به این داور اجر بدهد که اینطوری قضاوت کرد! به هر حال ما برای داوران همیشه احترام قائلیم ولی باید مراقب تیم‌هایی که 20 میلیاردی نیستند، باشند!

سرمربی تیم فجر همچنین درباره ناراحتی کی‌روش از فدراسیون فوتبال و تهدید وی به جدایی از تیم ملی، گفت: خواسته‌های کی‌روش باید در حد ایران باشد. شما می‌دانید که تیم‌های دیگر ایران مثل کشتی و وزنه برداری هم شرایطی مثل فدراسیون فوتبال دارند و به مسابقات انتخابی مهم نمی‌روند. قطعا کی‌روش مربی فهیمی است ولی نمی‌توان لیگ را هم نادیده گرفت.

پیروانی در پایان در پاسخ به این سئوال که اولویت باید با باشگاه‌ها باشد یا تیم ملی، تصریح کرد: به نظرم باید شرایط طوری باشد که نه سیخ بسوزد نه کباب. هم باید حرمت باشگاه‌ها نگه داشته شود و هم به برنامه‌های تیم ملی توجه کرد.

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز فردا پنجشنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 18:40 در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف تیم داماش گیلان خواهد رفت.

کد خبر 2128704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha