۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۵۱

صالحی خبر داد:

اعزام سه گروه جهادی دانشجویی به روستاهای گلستان

اعزام سه گروه جهادی دانشجویی به روستاهای گلستان

گرگان - خبرگزاری مهر: مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: در برنامه تابستان سه گروه جهادی به روستاهای محروم استان از جمله ورچشمه اعزام شدند.

مهدیه صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 18 نفر از دانشجویان خواهر بسیجی تیرماه امسال روستای ورچشمه از توابع مینودشت را انتخاب و جهت ارایه کمک و خدمات به روستائیان به آن اعزام شدند

صالحی اظهار داشت: برپایی مراسم فرهنگی ، مذهبی و تشکیل کلاس های آموزشی از مهمترین برنامه های این گرووه در مدت حضور 10 روزه گروه در این روستا بود.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران واحد گرگان تصریح کرد: دومین هدف گروه جهادی طهورا روستای محروم دریا از توابع شهرستان رامیان بود که پذیرای گروه جهادی شد.

صالحی گفت: رویکرد اقتصاد مقاومتی که به همت کارشناسان بسیج دانشجویی به برنامه های گروه های جهادی اضافه شده بود با اجرای مناسب گروه جهادی طهورا با استقبال روستائیان مواجه و نسبت به انجام آموزش های خودکفایی در روستا اقدامات مفیدی صورت پذیرفت.

صالحی در خصوص سومین اعزام گروه جهادی طهورا گفت: این گروه در سومین نوبت حضور در روستاهای محروم استان گلستان به روستاهای زندان چال و کفش محله از توابع مینودشت اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد اسلامی مهمترین برنامه های اجرایی گروه جهادی طهورا را در اعزام به روستاهای محروم استان گلستان برنامه های فرهنگی ، مذهبی و آموزشی دانست و اظهار داشت: این برنامه ها شامل  آموزش احکام به صورت تئوری و عملی برای اهالی روستا، برپایی مراسم دعای توسل، زیارت عاشورا، حدیث کسا، آل یاسین ، مناجات امیرالمومنین در مسجد روستا ، حضور در برنامه های اجتماعی روستا، دیدار از خانواد ایثارگران ، برپایی ختم قرآن، اجرای برنامه دلنوشته ای به رهبر معظم انقلاب، و برپایی کلاس های هنری و فنی است.

کد خبر 2128719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha