۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸

رقابتهاي كشتي قهرماني جهان - مجارستان؛

آزادكاران بلاروس و اوكراين مشخص شدند

آزادكاران بلاروس و اوكراين مشخص شدند

رقابتهاي كشتي قهرماني جهان در حالي از روز 24 شهريور ماه در بوداپست مجارستان آغاز مي شود كه بسياري از تيم هاي مدعي، مدتهاست در تكاپوي حضور در اين آوردگاه بزرگ هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني جهان طي روزهای 24 تا 27 شهریورماه در برگزار می شود كه طبيعتا اين رقابتها اهميت زيادي براي ما نيز دارد،‌چراكه شاگردان رسول خادم ماههاست با تمام كاستي هاي موجود ساخته اند و در نظر دارند خستگي مدتها تمرين و ممارست را با خوشرنگترين مدال جهاني از تن به در كنند.

در همين راستا بسياري از كشورهاي ديگر نيز در تكاپوي آماده سازي هستند و در نظر دارند مهمترين ميدان كشتي بعد از بازيهاي المپيك 2012 لندن را با بهترين نتيجه پشت سر گذارند.

به عنوان مثال مي توان به تيم كشتي آزاد بلاروس اشاره كرد كه گويا آناتولی بلاگلازوف به عنوان سرمربی و روسلان شیخ اف به عنوان مربي اين تيم، بهترين هاي خود را گردهم آورده و به شرح زير مهياي حضور در رقابتهاي جهاني كرده اند:

55 کیلوگرم: ولادیسلاو آندریتسف
60 کیلوگرم: حسین شعبان اف
66 کیلوگرم: الکساندر کانتایف
74 کیلوگرم: علی شعبان اف
84 کیلوگرم: مراد گایداروف
96 کیلوگرم: ایوان یانکوفسکی
120 کیلوگرم: الکسی نیکولایف

البته از ترکیب این تیم سه کشتی گیر اوزان 60، 74 و 84 کیلوگرم داغستانی الاصل و دو کشتی گیر اوزان 55 و 66 کیلوگرم نیز از دیگر جمهوری های روسیه هستند كه با دوبنده بلاروس به میدان می روند.

از سوي ديگر كادر فني تيم كشتي آزاد اوكراين هم قصد دارد با ستارگان باانگيزه و عنوان دار خود به مجارستان بيايد كه با نگاهي به تركيب آنها مي توان دريافت كه تيم چندان دست و پا بسته اي به نظر نمي رسد:

55 کیلوگرم: آرمن آراکلیان
60 کیلوگرم: نیکولای عیوضیان
66 کیلوگرم: رادولوف
74 کیلوگرم: گیا کیخلادزه – دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا
84 کیلوگرم: ابراهیم آلداتوف – دارنده مدال نقره و برنز جهان
96 کیلوگرم: پاول اولینیک – دارنده مدال طلا و برنز جهان
120 کیلوگرم: آلن زاسایف – دارنده مدال نقره جهان

اما در ادامه بايد به رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني جهان هم اشاره كرد كه طي روزهای 28 تا 31 شهریورماه بلافاصله بعد از اتمام پيكار كشتي آزاد در شهر بوداپست مجارستان آغاز خواهد شد.

گفته مي شود متوليان كشتي كشورهاي تركيه و آذربايجان به تازگي فرنگي كاران خود را در اردويي مشترك گردهم آورده  و تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته اند.

در این اردوی مشترک دو هفته ای که در شهر استانبول برگزار شد،‌ تیم‌های ملی دو کشور با مهره های کارآمد خود تمرینات مشترکی را زیر نظر کادر فنی دو کشور برگزار کردند. این اردوی مشترک به درخواست آذري ها در تركيه برگزار و به پایان رسید.

کد خبر 2128921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha