۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۴۲

خسرويار:

جودوكاران نوجوان خراسان شمالي به رقابت هاي كشوري اعزام شدند

جودوكاران نوجوان خراسان شمالي به رقابت هاي كشوري اعزام شدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رييس هيئت جودو و كوارش خراسان شمالي از اعزام جودوكاران نوجوان اين استان به رقابت هاي قهرماني كشور خبر داد.

كوروش خسرويار در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: تيم 9 نفره جودو نوجوانان خراسان شمالي براي حضور در رقابت هاي قهرماني كشور عازم استان آذربايجان شرقي شد.

وي با بيان اين كه مسابقات جودوي قهرماني نوجوانان كشور پانزدهم شهريور ماه به ميزباني تبريز برگزار مي شود، اظهار داشت: اين مسابقات به مدت يك روز در 9 وزن و در محل سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

خسرويار اضافه كرد: تيم جودوي نوجوانان خراسان شمالي را در اين مسابقات در وزن 46- كيلوگرم محمد خسروی از شهرستان مانه و سملقان، در وزن 50- كيلوگرم علی محمدی بریمانلو از بجنورد، در وزن 55- كيلوگرم امين باغچقي از بجنورد، در وزن 60- كيلو الياس پاكدل از بجنورد، در 73- كيلو جواد مرادي از بجنورد، در 81- حامد رشيدي از بجنورد، در 90- ميثم شاكري زيدانلو از بجنورد و در وزن 90+ كيلوگرم نيز امير مرادي از شهرستان بجنورد تشكيل داده اند.

به گفته وي اين افراد جمعه 25 مرداد ماه جاري با حضور در رقابت هاي انتخابي تيم جودوي نوجوانان استان كه با شركت 78 جودوكار از شهرستان هاي بجنورد، اسفراين، مانه و سملقان و فاروج به ميزباني بجنورد برگزار شد، به مقام قهرماني در اوزان خود دست يافته و به تيم استان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جودوی قهرمانی نوجوانان کشور جمعه پانزدهم شهريور ماه به مدت يك روز با حضور 32 تیم به میزبانی آذربایجان شرقی در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2129336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha