۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۱۸

عبداله ویسی:

برای کسب امتیاز به تبریز آمده ایم/ هر دو تیم با انگیزه و با روحیه اند

برای کسب امتیاز به تبریز آمده ایم/ هر دو تیم با انگیزه و با روحیه اند

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای گرفتن امتیاز به تبریز آمده ایم و نمی خواهیم دست خالی از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله ویسی در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با گسترش فولاد یک بازی متفاوت است چراکه هر دو تیم از جمله تیم های نوپا و تازه وارد به لیگ برتر هستند و تجربه چندان بالایی ندارند.

وی ادامه داد: با این حال می توانم بگویم که به لحاظ انگیزه، بازیکنان هر دو تیم در شرایط بهتری قرار دارند و با توجه به پیروزی دو تیم در هفته گذشته برابر حریفانشان، از لحاظ روحیه نیز بازیکنان هر دو طرف شرایط ایده آلی تجربه می کنند.

ویسی با اشاره به پیروزی هفته گذشته تیمش برابر استقلال تهران، یاداور شد: این پیروزی ما شانسی نبود و ما در ادامه لیگ بازهم به بردهایی دست پیدا خواهیم کرد، این پیروزی آخرین سه امتیاز ما در لیگ برتر نخواهد بود.

وی افزود: تلاش من و بازیکنان تیمم این است که با کسب نتایج خوب، یکی از تیم های خوب لیگ برتر در فصل جاری باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: در دیدار با گسترش فولاد، ما به دنبال ارائه بازی خوب و کسب امتیاز خواهیم بود و دوست ندارم که تیمم دست خالی زمین مسابقه را ترک کند.

وی به اشاره به غایبان تیمش در بازی فردا گفت: ما بازیکن محروم نداریم اما سهراب بختیاری زاده، فابیو کاروالیو و حسن معاوی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهیم داشت.

تیم استقلال خوزستان از ساعت 18 فردا پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میهمان تیم گسترش فولاد خواهد بود.

این بازی از چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 2129354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha