۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶

با پیروزی بر نماینده توابع تهران/

اتحاد شادقلی قم به مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد

اتحاد شادقلی قم به مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم با عبور از سد نماینده توابع تهران موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که بیست و هفتمین دوره رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال از روز چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه وارد مرحله نخست از فصل جدید خود شد، قمی ها در این مرحله گام نخست را محکم برداشتند.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی که در سال 1391 موفق به کسب رتبه سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم شده است امسال به عنوان نماینده فوتبال قم برای حضور در جام حذفی به فدراسیون فوتبال معرفی شد و توانست در اولین مرحله این رقابت ها یک بازی خوب و پرگل به نمایش بگذارد.

فوتبالیست های تیم اتحاد شادقلی قم بر اساس قرعه کشی فدراسیون فوتبال در مرحله نخست به تیم فوتبال اتحاد نوین توابع تهران برخورد کردند و طبق این قرعه کشی باید در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم حریف می رفتند، دیداری که در اسلامشهر برگزار شد و البته به برتری نماینده قم انجامید.

دو تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم و اتحاد نوین توابع تهران از مرحله نخست مسابقات بیست و هفتمین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شامگاه چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه در اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند که برتری در این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تیم اتحاد شادقلی قم به ثبت رسید.

فوتبالیست های تیم اتحاد شادقلی قم با توجه به اینکه در این دیدار میهمان بودند در نیمه نخست بازی کاملا دفاعی و محتاطانه را در دستور کار خود قرار دادند تا با گذر زمان های مسابقه به شناخت بیشتری از حریف خود دست پیدا کرده و در ادامه بازی اهداف تاکتیکی خود را اجرا کنند.

در نیمه نخست این بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و مسابقه تیم های فوتبال اتحاد شادقلی قم و اتحاد نوین گلستان در 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما اتفاقات مهم بازی در نیمه دوم رخ داد که طی آن چهار گل زده شد و یک پنالتی نیز به هدر رفت.

ابتدا در دقیقه 55 این تیم میزبان بود که توانست دروازه تیم اتحاد شادقلی قم را باز کند اما در دقیقه 70 تیم اتحاد شادقلی یک ضربه پنالتی به دست آورد که توپ قمی ها توسط سینا صولتی به گل تساوی بخش این بازی تبدیل شد تا تیم اتحاد قم با انگیزه بیشتری به بازی ادامه بدهد.

در ادامه بازی تیم اتحاد شادقلی قم دو دقیقه بعد بار دیگر به گل رسید و این بار توسط علی میرهاشمی توانست در دقیقه 72 به گل دوم خود دست یابد، تلاش میزبان برای جبران گل خورده در دقیقه 85 این دیدار کار دست آنها داد و بدین ترتیب اتحاد شادقلی قم توانست در دقیقه 85 گل سوم خود را نیز توسط علی میرهاشمی به دست بیاورد.

حملات بی وقفه تیم میزبان یعنی اتحاد نوین توابع تهران موجب شد تا آنها در ضد حملات به شدت از سوی تیم اتحاد شادقلی قم تحت فشار قرار بگیرند و در حالی که داور سه دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرده بود، تهرانی ها یک ضربه پنالتی را تقدیم اتحاد قم کنند اما حسن عطایی پنالتی تیم اتحاد شادقلی را به هدر داد تا نماینده قم با پیروزی 3 بر 1 در این دیدار راهی مرحله دوم جام حذفی شود.

 

کد خبر 2129421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha