۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱:۲۹

ایران میزبان رقابتهای تکواندو ارتش‌های جهان شد

ایران میزبان رقابتهای تکواندو ارتش‌های جهان شد

بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی ارتش‌های جهان تابستان آینده به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم منتخب نیروهای مسلح کشورمان که دوره قبل در کره جنوبی موفق به کسب عنوان قهرمان شد امکان حضور در بیست و دومین دوره این مسابقات را که دو ماه آینده به میزبانی آمریکا برگزار می شود را پیدا نکرد. این تیم برای آنکه همچنان شرایط اردویی را حفظ کرده و برای حضور در مسابقات آتی آماده باشد قرار است به زودی برای حضور در رقابتهای بین المللی اوکراین راهی کیف شود.
 
اما سازمان جهانی ورزش نظامیان موسوم به سیزم میزبانی دور آینده این رقابتها را به ایران واگذار کرده است. رقابتهایی که قرار است تابستان آینده در یکی از شهرهای کشورمان برگزار شود. 
 
سردار خلیلی رئیس هیات تکواندو نیروهای مسلح در این خصوص به مهر گفت: مقدمات کار در حال انجام است و به امید خدا سال آینده طی ماههای مرداد یا شهریور این مسابقات را در یکی از شهرهای تهران، اصفهان یا جزیره کیش برگزار خواهیم کرد. 
 
وی افزود: چون باید برنامه کاملا و دقیق مسابقات روی سایت رسمی سیزم قرار گیرد در تلاش هستیم تا این زمان دقیق و محل برگزاری رقابتها را هر چه سریعتر آماده کنیم.
 
سردار خلیلی در خصوص برگزاری مسابقات همزمان بانوان و آقایان گفت: در حال رایزنی هستیم تا مسابقات را به صورت جداگانه در دو سال و به صورت همزمان برگزار کنیم. مسئولان سیزم با این پیشنهاد ما موافقت کرده اند. 
 
وی در پایان گفت: ایران تاکنون دوبار در سالهای قبل میزبان رقابتهای جهان سیزم بوده و در تلاش هستیم تا سومین دوره را نیز با شکوه خاصی برگزار کرده و یک بار دیگر عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنیم. 
 
کد خبر 2129534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha