۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

مهر گزارش می‌دهد/

باشگاه "بعثت" آینده‌ای روشن را برای اهالی فوتبال کرمانشاه ترسیم کرده‌است

باشگاه "بعثت" آینده‌ای روشن را برای اهالی فوتبال کرمانشاه ترسیم کرده‌است

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: بعثت کرمانشاه باشگاهی که اخیراً پای به عرصه ورزش کرمانشاه گذاشته و به عقیده کارشناسان فوتبال کرمانشاه در همین ابتدای کار آینده روشنی را برای اهالی فوتبال کرمانشاه ترسیم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعثت کرمانشاه باشگاهی که اخیراً پا به عرصه ورزش کرمانشاه گذاشته و به عقیده کارشناسان فوتبال کرمانشاه در همین ابتدای کار آینده روشنی را برای اهالی فوتبال کرمانشاه ترسیم کرده است.

این تیم از این پس نماینده کرمانشاه خواهد بود و به عنوان نماینده فوتبال کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته سوم کشور حضور می یابد.

این باشگاه که توسط افشین حسنی اداره می‌شود در فصل گذشته لیگ برتر استان با نام‌ ماهان کرمانشاه شرکت کرد و توانست با شایستگی عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد و بتواند نماینده استان در لیگ کشوری باشد.

به همین دلیل و در راستای حضوری مقتدر و در خور شأن فوتبال کرمانشاه اردوی آماده‌سازی این تیم از ماه گذشته آغاز شده که در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود در هفته گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی پاس همدان رفت و در یک مسابقه زیبا و جذاب با نتیجه 2 بر 1 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

از نکات قابل توجه  این دیدار تبریک خورشیدی سرمربی و بازیکنان تیم پاس به بازیکنان و دست اندرکاران باشگاه بعثت کرمانشاه بود که با تمجید از عملکرد آنها و اشاره به این موضوع که سطح کیفی این تیم بسیار بالاتر از یک تیم دسته ی سومی است و قطعا این تیم می تواند با اقتدار به لیگ دسته ی دوم صعود کند اشاره کرد.

حسنی: هدف از تاسیس بعثت، میدان دادن به جوانان کرمانشاهی است

مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این موضوع که هدف اصلی اش از تشکیل این باشگاه میدان دادن به جوانان شایسته کرمانشاهی بوده است، افزود: بعثت را تنها یک تیم نمیدانم بلکه یک باشگاه می پندارم، زیرا هم اکنون این باشگاه در رده نوجوانان، جوانان، امید در لیگ برتر استان و در رده بزرگسالان نیز در لیگ دسته سوم کشورحضور دارد.

حسنی ادامه داد: برنامه ما این است که با پشتوانه سازی بتوانیم در آینده فوتبالیست‌های خوبی را به کشور معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: پس از اینکه قهرمان رقابت‌های لیگ برتر استان شدیم و عملکرد جوانان خوب هم استانی خود را دیدم احساس کردم که این جوانان لیاقت حضور در سطوحی بالاتر از لیگ دسته سوم را دارند و به همین دلیل قصد خرید امتیاز در لیگ دسته دوم و حتی دسته اول را داشتم اما پس از مشورت‌هایی که با پیشکسوتان و صاحب نظران این عرصه داشتم متقاعد گشتم که بهتر است پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و به سرگذشت بعضی از باشگاه‌هایی که در کشور ما تعدادشان هم کم نیست دچار نشویم که یک شبه ره صد ساله را طی کرده‌اند  و همانگونه که تجربه ثابت کرده به همان سرعت از گردونه خارج شویم.

مدیرعامل باشگاه بعثت گفت: اما این نوید را به فوتبال دوستان کرمانشاهی می‌دهم، با کمک دوستانی که در این راه بنده را حمایت می‌کنند، بعثت در آینده‌ای نه چندان دور مکانی جهت عرض اندام و نمایش توانایی‌های جوانان استان خواهد بود و انشاءالله با افتخار آفرینی‌های خود مایه مباهات کرمانشاه و کرمانشاهی خواهد شد.

استحقاری: رساندن فوتبال کرمانشاه به جایگاه واقعی هدف ما است

فرشید استحقاری چهره شناخته شده فوتبال کرمانشاه نیز که سابقه مربیگری در تیم‌های شیرین فراز کرمانشاه، ایران جوان بوشهر و راهیان کرمانشاه را در کارنامه خود دارد و اخیراً با حکمی از سوی حسنی به عنوان مشاور فنی باشگاه بعثت کرمانشاه منصوب شده است، با ابراز خشنودی از اینکه مورد اعتماد مدیرعامل بعثت قرار گرفته است، گفت: خوشحالم دوباره خداوند این افتخار را نصیبم کرد تا در کنار افشین حسنی بتوانم به نوجوانان و جوانان خوب همشهری و هم استانی‌ام کمک کنم تا انشاء الله در آینده‌ای نزدیک فوتبال کرمانشاه به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

وی با اشاره به این موضوع که پس از پیشنهاد آقای حسنی و جلسه‌ای که با ایشان داشتم و همچنین بررسی برنامه هایشان احساس کردم آینده ای روشن در انتظار ورزش کرمانشاه به ویژه رشته فوتبال است این مسئولیت را پذیرفتم، چرا که کرمانشاه شایسته درخشش در سطح کشور و در تمام عرصه‌هاست و ما نیز به عنوان یک کرمانشاهی موظف هستیم تمام تلاش خود را در این راه به کار ببندیم.

استحقاری در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های شبانه روزی آقایان: یوسف زارعی به‌عنوان سرمربی، وحید کلهر و رضا رستمی مربیان تیم و بازیکنان مستعد باشگاه بعثت و در رأس همه اینها حمایت و پشتیبانی های حسنی مدیرعامل باشگاه، کرمانشاه در عرصه ی فوتبال کشور خوش بدرخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ دسته ی سوم کشور از یکشنبه 17 شهریور ماه آغاز خواهد شد که تیم های بعثت کرمانشاه و دام و طیور روانسر به عنوان نمایندگان استان در اولین گام باید در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر بروند.

کد خبر 2129539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha