۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۲۶

خورشیدی به مهر خبر داد:

دوومیدانی کار همدانی در مسابقات کشوری قهرمان شد

دوومیدانی کار همدانی در مسابقات کشوری قهرمان شد

همدان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان گفت: صبح امروز امد زهدی غلامی، ورزشکار دوومیدانی کار همدانی در مسابقات قهرمانی کشور در بین شرکت کنندگان مقام اول را کسب کرد.

مرتضی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته دوومیدانی به میزبانی تهران برگزار می شود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان با بیان اینکه این مسابقات از دیروز شروع شده است، افزود: مسابقات قهرمانی کشور آقایان تا جمعه 15 شهریورماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: حامد زهدی غلامی در ماده پیاده روی 10 کیلومتر که در مجموعه ورزشی آفتاب برگزار شد مقام اول مسابقات قهرمان کشوری را کسب کرد.

خورشیدی اضافه کرد: در ماده پیاده روی 10 کیلومتر نیز کاوه توکلی مقام دوم را از آن خود کردو به پیروزی رسید.

رئیس هیئت دوومیدانی با بیان اینکه از همدان یک تیم پنج نفره به مسابقات قهرمان کشوری اعزام شده اند، عنوان داشت: سه نفر از ورزشکاران نیز فردا به رقابت با ورزشکاران دیگر می پردازند.

وی در ادامه گفت: در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نونهالان دختر کشور نیز که به میزبانی تهران برگزار شد تیم بانوان دونده به پیروزی رسید.

خورشیدی ابراز داشت: بانوان دونده همدان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نونهالان کشور در مجموع تیمی مقام سوم را کسب کردند.

 رئیس هیئت دوومیدانی استان همدان در پایان سخنانش گفت: تیم دوومیدانی استان همدان در بخش بانوان و آقایان از وضعیت و پتانسیل خوبی برخوردار است و هر روز شاهد موفقیت های روز افزون دوندگان همدانی در سطح کشور هستیم.

کد خبر 2129604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha