۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۰۳

خجسته:

استاندار موانع سرمايه گذاري در همدان را برداشت/ جهان آباد اميد اشتغال غرب كشور است

استاندار موانع سرمايه گذاري در همدان  را  برداشت/ جهان آباد اميد اشتغال غرب كشور است

همدان – خبرگزاري مهر: نماينده مردم همدان وفامنين در مجلس شوراي اسلامي گفت: استاندارهمدان موانع سرمايه گذاري در این منطقه را برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امير خجسته ظهر پنج شنبه در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان همدان، عنوان كرد: بايد موانع سرمايه گذاري برداشته شود و رمز موفقيت در سرمايه گذاري است.

وي ادامه داد: شرايط خاصي بر كشور به علت تحريم ها حاكم شده ولي ايرانيان ثابت كرده اند كه غير ممكن ها را ممكن كرده و به جهانيان آن را در جنگ تحميلي ثابت كرديم.

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه در طول تاريخ انقلاب اسلامي دشمنان حتي نتوانستند يك وجب از خاك ايران را تصاحب كنند، اذعان داشت: در حال حاضر در جنگ اقتصادي قرار داريم.

حماسه اقتصادي تنها راه  عبور از تحريم ها است

خجسته بيان داشت: حماسه اقتصادي تنها راه عبور از تحريم ها است.

وي با اشاره به اينكه بايد به دنبال حمايت از كار و سرمايه ايراني براي خلق حماسه بود، ادامه داد: توليد ملي و اشتغال در راس امور مديران قرار گيرد.

نماينده مردم همدان وفامنين در مجلس شوراي اسلامي، گفت: ايجاد كننده اشتغال قهرمان ملي است.

خجسته با اشاره به اينكه بايد صنايع سنگين و سبك مورد توجه قرار گيرد، اذعان داشت: در سرمايه در گردش مورد نياز براي پروژه ها دچار مشكل هستيم.

وي اذعان داشت: بانك ها  ديدگاه خود را ملي واستاني قرار دهند نه شرايط خود.

بي كاري در همدان در نتيجه كوتاهي هاي گذشته است

نماينده مردم همدان وفامنين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه استان همدان استعد ادهاي خوبي در بخش  صنعت ومعدن دارد،بيان داشت:  بي كاري در همدان بالايي هستيم كه در نتيجه كوتاهي هاي گذشته است.

خجسته كه در جمع مديران از وحدت مسئولان شهر و استان اصفهان سخن به ميام مي آورد، عنوان كرد: در دولت يازدهم تعدادي از وزارت خانه ها به اصفهاني ها رسيد و آنان در حال كادر سازي هستند.

وي اظهار داشت: متاسفانه در استان همدان نتوانسته ايم وحدت لازم را داشته باشيم.

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي خطاب به مديران گفت: با ارتباط بيشتر با وزارت خانه ها مي توان بودجه بيشتري جذب كرد.

خجسته با اشاره به اينكه در وزارتخانه به دنبال شناسايي مديران همداني هستيم، ادامه داد: اين كار مي تواند به پيشرفت استان همدان بي انجامد.

جهان آباد اميد اشتغال غرب كشور است

وي با اشاره به اشتغال 30 هزار نفر در منطقه صنعتي جهان آباد در صورت بهره برداري، در پايان گفت: منطقه صنعتي جهان آباد اميد اشتغال غرب كشور است.

نماينده صندوق مهر امام رضا(ع) استان همدان نيز در اين كارگروه گفت: 16 طرح پشتيباني در زمینه ایجاد اشتغال به اين صندوق معرفي شده است.

علي بخشی اذعان داشت: يك هزار 600 پرونده براي دادن تسهيلات در اين صندوق تشكيل شده كه معادل 57 درصد از تعهدات اين نهاد بوده است.

مديركل بنياد شهر وامور ايثارگران استان همدان نيز كه محقق نشدن اشتغال ابلاغي به اين سازمان را  ناشي از عدم همكاري بانك ها مي دانست، گفت: از 176 طرح  معرفي شده به بانك ها تاكنون به 96 نفر تسهيلات داده شده است.

احمد رستمی با تاكيد براينكه روند پرداخت وام از سوي بانك ها كند شده است، گفت: سهم خوداشتغالي در اين سازمان هشت ميليارد ريال و سهم مشاغل خانگي چهار ميليارد ريال بوده است.

کد خبر 2129648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha