۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۳۵

به علت مشکلات فنی؛

30 دقیقه ابتدایی بازی سپاهان و راه‌آهن پخش نشد!

30 دقیقه ابتدایی بازی سپاهان و راه‌آهن پخش نشد!

اصفهان - خبرگزاری مهر: 30 دقیقه ابتدایی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و راه‌آهن به دلیل مشکلات فنی به صورت زنده و مستقیم از شبکه اصفهان پخش نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و راه‌آهن در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به دلیل مشکلات فنی تا دقیقه 30 مسابقه از شبکه‌های تلویزیونی پخش نشد.

با وجود اینکه قرار بود این دیدار همزمان با زمان آغاز از ساعت 18:45 به صورت زنده و مستقیم از شبکه اصفهان پخش شود، به دلیل مشکلات فنی این اتفاق صورت نگرفت و بینندگان این بازی مجبور شدند برای تماشای آن تا دقیقه 29 صبر کنند.

شبکه اصفهان با زیرنویس به هواداران سپاهان اعلام کرد که این بازی تا دقایقی دیگر پخش می‌شود و سرانجام از دقیقه 30 مسابقه این اتفاق صورت گرفت. مشکلات ارسال سیگنال به گیرنده‌ها دلیل عدم پخش مسابقه از شبکه اصفهان اعلام شد.

در ترکیب سپاهان رحمان احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، علی احمدی، حسین پاپی، امین جهان‌عالیان، محمد غلامی و رادومیر جالوویچ بازی می‌کنند و حامد فلاح‌زاده، حامد نورمحمدی، حامد زمانی، مهدی زارعی، ابراهیم کریمی، سامان آقازمانی، پیروز قربانی، فرزاد آشوبی، امین منوچهری، بهادر عبدی و محمد حسین‌پور نفرات تیم راه‌آهن را تشکیل داده‌اند.

کد خبر 2129766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha