۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۲۹

پس از بازی با نفت اتفاق افتاد؛

اعتراض خبرنگاران به غیبت یاوری/ مربی مس نشست خبری را ترک کرد

اعتراض خبرنگاران به غیبت یاوری/ مربی مس نشست خبری را ترک کرد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پس از دیدار این تیم برابر نفت تهران حضور نیافت که مسئولان مس دلیل غیبت سرمربی مس در این نشست را کسالت او اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و مس کرمان، محمود یاوری در نشست خبری حضور نیافت و خرمزی دستیار یاوری اعلام کرد که این مربی به دلیل مریض احوالی و کسالت در این نشست شرکت نکرده است.

خبرنگاران که به این مسئله معترض بودند اعلام کردند محمود یاوری 90 دقیقه در کنار زمین بدون هیچ مشکلی حضور داشت و دلیل نیامدنش به نشست خبری آنهم به دلیل کسالت منطقی نیست.

در ادامه خبرنگاران از خرمزی پرسیدند که آیا پس از این شکست محمود یاوری به شیراز باز می‌گردد که او هم اعلام کرد مدیریت باید جوابگوی این سوال باشد. پس از این مسئله خبرنگاران اعلام کردند دیگری سوالی از این مربی ندارند و او نیز با ناراحتی نشست خبری را ترک کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و مس کرمان در هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی پنجشنبه شب با برتری یک بر صفر نفت تهران به پایان رسید که تیم مس به خاطر این شکست به قعر جدول رده‌بندی این مسابقات سقوط کرد.

کد خبر 2129797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha