۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

بهادر عبدی:

سپاهان در بازی‌های آینده نتیجه می‌گیرد/ شرایط روحی ما با این برد بهتر شد

سپاهان در بازی‌های آینده نتیجه می‌گیرد/ شرایط روحی ما با این برد بهتر شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری گفت: تیم سپاهان اگرچه در بازی‌های اخیر نتوانسته نتیجه بگیرد اما به زودی شرایط این تیم بهتر می‌شود و نتیجه می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر عبدی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیم‌های سپاهان و راه‌آهن در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی با سپاهان یک مسابقه مهم برای دو تیم بود و ما در این مسابقه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و در صدد گلزنی بودیم.

وی افزود: ما برای کسب امتیاز به اصفهان آمده بودیم و خوشحالم که توانستیم از این بازی حداقل یک امتیاز کسب کرده و بتوانیم به شرایط خود سر و سامان دهیم.

مهاجم راه‌آهن با بیان اینکه امتیاز بازی با سپاهان برایمان مهم بود، تصریح کرد: تک امتیاز این مسابقه به شدت به سود تیم ما خواهد شد و باعث می‌شود که تیم ما از شرایط بد روحی که با آن مواجه بوده، بیرون آید زیرا تیم‌های قعر جدولی وضعیت روحی بدی دارند.

وی افزود: ما موقعیت‌‌هایی نیز برای رسیدن به گل داشتیم اما از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکرده و تنها به یک امتیاز اکتفا کردیم.

عبدی با بیان اینکه سپاهان در آینده به وضعیت بهتری می‌رسد، بیان داشت: سپاهان اگرچه در فصل جاری مشکلاتی داشته و نتوانسته نتیجه بگیرد اما مطمئنم که این تیم شرایط خوبی پیدا خواهد کرد و بار دیگر به جایگاه اصلی خود و رقابت با سایر مدعیان باز خواهد گشت.

دیدار تیم‌های سپاهان و راه‌آهن در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2129871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha