۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

محمد غلامی:

داور بازی دو پنالتی برای سپاهان نگرفت/ امیدواری به بازگشت جباری

داور بازی دو پنالتی برای سپاهان نگرفت/ امیدواری به بازگشت جباری

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: داور بازی تیم ما مقابل راه‌آهن شهر ری دو پنالتی برای سپاهان نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد غلامی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیم سپاهان مقابل راه‌آهن شهر ری در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط این بازی و عملکرد سپاهان در این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم ما این مسابقه را در اختیار داشتیم و فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: تیم ما شرایط بسیار خوبی داشت و حتی تا یک قدمی گلزنی نیز رفت اما به این مسئله دست پیدا نکرد که دلیل اصلی آن بسته بازی کردن راه‌آهن به شمار میطرفت.

مهاجم سپاهان با بیان اینکه سپاهان در هفته‌های گذشته به حق خود نرسیده تصریح کرد: تیم ما هفته‌هاست که نمی‌تواند از موقعیت‌های خود استفاده کند و این مسئله بسیار ناراحت کننده است اما امیدوارم که این اتفاق دیگر تکرار نشود و ما در بازی‌های آینده نتیجه بگیرم.

وی پیرامون قضاوت داور مسابقه در این بازی بیان داشت: داور مسابقه قضاوت چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشت زیرا دو موقعیت صددرصد پنالتی را از تیم سپاهان ندید و این پنالتی‌ها را برای ما نگرفت.

غلامی پیرامون وضعیت مجتبی جباری در تیم سپاهان اضافه کرد: جباری یک بازیکن مؤثر برای سپاهان به حساب می‌آید و من علاقه بسیاری به بازگشت این بازیکن دارم و امیدوارم که این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.

 

 

 

کد خبر 2129888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha