۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰

امین منوچهری:

استقلال در شهرآورد سرخابی‌ها به پیروزی می‌رسد

استقلال در شهرآورد سرخابی‌ها به پیروزی می‌رسد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن سورینت تهران گفت: به نظرم با شرایطی که استقلال دارد، این تیم در شهرآورد جمعه به پیروزی می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین منوچهری شامگاه پنجشنبه بعد از تساوی تیم راه‌آهن مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: به نظرم بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودید و همانگونه که دیدید دو تیم در این مسابقه موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند.

وی افزود: ما در این دیدار برای گلزنی به میدان آمده بودیم و در کنار سپاهان به دنبال کسب نتیجه بودیم اما تنها به یک امتیاز دست یافتیم که این نیز برایمان خوب است.

مهاجم راه‌آهن با بیان اینکه تساوی مقابل سپاهان برای ما حکم پیروزی را داشت، تصریح کرد: این تساوی به سود ماست و به ما کمک می‌کند که در بازی‌های آینده شرایط بهتری را کسب کنیم.

وی افزود: البته هر دو تیم در این مسابقه به دلیل حساسیت آن استرس بسیاری داشتند و همین مسئله باعث شد دو تیم با احتیاط خاصی بازی کنند.

منوچهری پیرامون بازی امروز استقلال و پرسپولیس در شهرآورد تهران و اینکه کدام یک از این دو تیم در شهرآورد به پیروزی می‌رسد، اضافه کرد:چون من استقلالی ام دوست دارم استقلال پیروز شود، هرچند که به نظرم با شرایط این دو تیم، استقلال پیروز می‌شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2129901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha