۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۲۸

جواد نکونام:

استرس کیفیت بازی را پائین آورد/ استقلال بهتر از پرسپولیس بود

استرس کیفیت بازی را پائین آورد/ استقلال بهتر از پرسپولیس بود

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران استرس و فشاری که روز بازیکنان دو تیم وجود دارد را عامل کیفیت پائین بازی برشمرد و گفت: به نظر من استقلال در فرصت‌های گلزنی بهتر از پرسپولیس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در پایان دیدار شامگاه امروز تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی ضمن بیان مطلب فوق گفت: کیفیت پائین بازی به خاطر استرس زیاد بازی است. متاسفانه فشار و استرسی که این بازی روز تماشاگران وارد می‌کند، استرس بازیکنان را بیشتر کرده و در کیفیت بازی تاثیر منفی می‌گذارد. این نظر شخصی من است.

وی ادامه داد: از قدیم در بازی دربی این مسائل وجود داشت، حتی زمانیکه تماشاگر بودم. در آن زمان اگر بازی‌ها گل هم داشت، شاهد زد و خورد بین بازیکنان دو تیم بودیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران همچنین در مورد اینکه کدام تیم شایسته پیروزی در این مسابقه بود، اظهار داشت: به نظر من استقلال 3 موقعیت صددرصد گلزنی داشت و در قیاس با موقعیت‌های تیم پرسپولیس باید بگویم برتری ما در فرصت‌های گلزنی بهتر از پرسپولیس بود.

وی در خصوص برخوردش با خلعتبری خاطرنشان کرد: درگیری نبود، در آن صحنه خلعتبری مقابل من روی زمین خورد و به خاطر فاصله اندک و نداشتن تعادل، به او برخورد کردم.

نکونام در مورد تکل خشن صادقیان هم یادآور شد: به هر حال بدن او خالی کرده بود و تکلی روی پای من زد که درست نبود و داور می‌توانست او را اخراج کند.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها گفتند بازیکنان استقلال با انجام خطاهای بسیار می‌خواستند جلوی این تیم را بگیرند، تاکید کرد: نظر آنها محترم است اما اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد باید دید کدام تیم بیشتر کارت زرد گرفته است.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در پایان در مورد اینکه تساوی در دربی روی این تیم تاثیر منفی نمی‌گذارد، گفت: پارسال هم در دو بازی دربی به نتیجه مساوی رسیدیم اما در نهایت قهرمان لیگ شدیم.

کد خبر 2130135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha