۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۰۱

حجت الاسلام عمادی مجد:

40 درصد جدایی ها ناشی از فقر مهارت زندگی است

40 درصد جدایی ها ناشی از فقر مهارت زندگی است

آمل - خبرگزاری مهر: رئیس دادگستری شهرستان آمل، عامل 40 درصد جدایی خانواده ها را فقر مهارت زندگی افراد و ناآشنا بودن زوجین به نحوه برقراری ارتباط با یکدیگر دانست.

حجت الاسلام سید حسن عمادی مجد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خانواده موفق، خانواده های هستند که در محیط خانواده ارتباط خوبی بین زن و مرد وجود داشته باشد.

وی مهمترین مسئله در تحکیم خانواده را آموزش در تمام زمینه ها به فرزندان و تکلیف خانواده نسبت به این امر مهم دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش هم می تواند مسائل خانوادگی را در کتاب های درسی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی قرار دهد.
 
رئیس دادگستری آمل، با بیان اینکه متاسفانه امروزه برخی از هنرپیشه های خارجی به عنوان الگوی جوانان ایرانی شدند، اضافه کرد: اکنون هنرپیشه های داخلی و حتی خارجی که اکنون به عنوان سمبل جوانان هستند، متاسفانه در بررسی زندگی آنها مشاهده می شود که خود آنها در زندگی شان دچار مشکلات زیادی هستند.
 
حجت الاسلام عمادی مجد، در بخش دیگری با اشاره به اینکه موضوع طلاق به عنوان یک پدیده و معضل جدی اجتماعی خانواده ها امروز گریبانگیر جامعه جهانی نیز شده است ، تصریح کرد: آنچه که باعث دوام وبقای خانواده است، کانون گرم خانواده ها که در کشورهای اروپائی بسیار کم رنگ است.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل بالا بودن سن ازدواج بیکاری است یادآور شد: افرادی با تحصیلات عالیه بیکار هستند، نداشتن کار مناسب از دلایل تأخیر در ازدواج است که در نظر گرفتن مردها در ایجاد فرصتهای شغلی، یکی از راههای کمک به رفع این مشکل است .
کد خبر 2130241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha