۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

مهدی هاشمی خبر داد: 

بررسی تخلفات فروش ساختمان کمیته المپیک توسط کمیته سه نفره

بررسی تخلفات فروش ساختمان کمیته المپیک توسط کمیته سه نفره

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد نشست امروز این هیئت توضیح داد و گفت: در رابطه با ساختمان گاندی و موضوع تخلفات صورت گرفته در فروش این ساختمان یک کمیته سه نفره مسئول پیگیری هستند ضمن این که در مصوبات قبلی مشخص شده چه کسانی باید توبیخ شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان نشست امروز شنبه این هیئت که به صورت فوق العاده برگزار شده بود اظهار داشت: در این جلسه در مورد سه موضوع بحث کردیم که یکی از آنها مربوط به فروش ساختمان کمیته ملی المپیک در خیابان گاندی بود.

وی افزود: در این رابطه مصوبه قبلی هیئت اجرایی مورد تایید قرار گرفت. در این مورد یک هیئت چهار نفره مراحل لازم برای فروش را بررسی کرده بودند. البته یک سری اشکالات جزئی در روند اجرایی وجود داشت که بر اساس پیشنهادات این چهار نفر پیگیری خواهد شد.

هاشمی با بیان این که فروش ساختمان مشهد دومین محور مورد بحث در نشست امروز بود خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در این زمینه خارج از عهده هیئت اجرایی است و در چارچوب اختیارات مربوط به خودشان تصمیم گیری، تایید و تصویب شده است. در کل قضیه مربوط به چهار سال پیش بوده است.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با اشاره به صحبت های مطرح شده مبنی بر مهندسی بودن انتخابات گفت: این سومین محور مورد بحث در نشست امروز بود. این که به تاخیر افتادن انتخابات مهندسی شده بود یا نه در نشست امروز به طور مفصل مورد بحث قرار گرفت اما اعضای هیئت اجرایی این موضوع که تاخیر در انتخابات مهندسی شده بود را تایید نکردند. ضمن این که همچنان در تسریع برگزاری انتخابات تاکید دارند.

این عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با اشاره به صحبت های اخیر محمود خسروی وفا تاکید کرد: وی یک سری مطالب را مطرح کرد اما در این نشست مسئله جدیدی که مصوبه شود به تایید هیئت اجرایی نرسید ضمن این که این موضوع که آقای خسروی وفا در این موارد توجیه شود یا نه دلیل نیست. آنچه هیئت اجرایی در مورد آن به جمع بندی رسید تایید تاکید بر مصوبه قبلی بود.

وی ادامه داد: حالا اگر آقای خسروی وفا مدعی تخلف شده و این که آن جمع بندی مناسب نیست و از طرفی می گویند موضوع در مراجع نظارتی است باید بگویم آنجا سیر مراحل را طی می کند و ما نمی توانیم مانع این رسیدگی شویم و نمی توانیم هم تاثیر خاصی بر روند آن داشته باشیم.

هاشمی در مورد این که آیا در فروش ساختمان گاندی تخلفی صورت گرفته یا نه اظهار داشت: اشکالاتی وجود داشت که به موجب آن پیشنهاداتی هم ارائه شده است. مصوبه قبلی مشخص کرده که چه کسانی در این زمینه باید توبیخ شوند ضمن این که کمیته ای هم شامل آقای افشارزاده، علی آبادی و آقای قدمی یا کرباسیان مسئول بررسی تخلف فروش در ساختمان گاندی هستند.

کد خبر 2130318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha