۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۰۵

عبداللهی:

نفر اول جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی ایلام از استان مرکزی/ استان مرکزی با 6 برگزیده رکورد دار جشنواره

نفر اول جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی ایلام از استان مرکزی/ استان مرکزی با 6 برگزیده رکورد دار جشنواره

اراک – خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) استان ایلام گفت: نفر اول یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در بخش «سفرنامه و خاطره نویسی رضوی» در بخش زیر 18 سال از استان مرکزی برگزیده شده است.

فریبا عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یاسمن خطی نسب با" خاطره ای از سفر به مشهد" به عنوان نفر اول «سفرنامه و خاطره نویسی رضوی»ایلام انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه از بین نفرات برگزیده این جشنواره 6 نفر از استان مرکزی انتخاب شده اند ادامه داد: جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی  در دومین سال متوالی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در دو گروه سنی زیر ۱۸ و بالای ۱۸ سال برگزار می شود که امسال از مجموع 261 خاطره ارسالی از سراسر کشور 120 خاطره آن از استان مرکزی به دبیرخانه ایلام ارسال شده است.

عبداللهی اضافه کرد: در هر دو گروه سنی در مجموع در کل کشور 16 نفر برگزیده شدند که استان مرکزی با 6 برگزیده بالاترین رکورد را از آن خود کرد.

مسئول دبیرخانه ادامه داد: از بین این برگزیدگان 5 نفر در بخش زیر 18 سال و یک نفر در بخش بالای 18 سال برگزیده شدند.

وی گفت: زهرا نعمتی نفر چهارم، مهدیه محمدی نفر پنجم، فاطمه کاووسی نفر هفتم و نرگش رستمی نفر هشتم جشنواره در گروه سنی زیر 18 سال و الهام نوروزی نفر دوم گروه سنی بالای 18 سال سفرنامه و خاطره نویسی با موضوع «اولین سفر به مشهد مقدس» را از آن خود کرده اند.

عبداللهی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره فردا(یکشنبه) با حضور برگزیدگان برگزار می شود تصریح کرد: سه داور ( علی حسن سهراب نژاد، محمد علی قاسمی و ظاهر سارایی) آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را داوری کرده اند.

به گفته وی دیگر مقام آوران دو گروه سنی؛از استانهای تهران، مشهد، لرستان، زنجان و کرمانشاه هستند و از بین این استانها تنها استان مرکزی 6 برگزیده داشته است.

 

 

کد خبر 2130644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha