۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

محمدی در گفتگو با مهر:

مسابقات دوچرخه سورای پارس تریال قزوین سطح بالایی دارد

مسابقات دوچرخه سورای پارس تریال قزوین سطح بالایی دارد

قزوین- خبرگزاری مهر : نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسابقات بین المللی جام پارس تریال قزوین ار سطح بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به ورزشکاران قزوین هم تجربیات خوبی را منتقل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی شنبه شب ضمن بازدید از مسابقات تریال در قزوین از برگزاری این مسابقات اظهار رضایت کرد.

محمدی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: خوشبختانه مسابقات بین المللی جام پارس تریال قزوین از سطح بسیار بالایی برخوردار است و ورزشکاران تراز اول این رشته در جهان در این رقابت ها شرکت کرده اند.

وی افزود: این مسابقات تاثیر بسیار مثبتی در ورزش دوچرخه سواری کشور خواهد داشت چرا که می توان از این ورزشکاران به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و از توانایی های آنان بهره لازم را برد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مسابقات یک کلاس آموزشی برای تمامی ورزشکاران، مربیان و داوران ایرانی هم محسوب می شود زیرا بازیکنی هم چون فونتانا از فرانسه که قهرمانی های متعدی در کارنامه خود دارد در آن شرکت کرده است.

محمدی اضافه کرد: قزوین یک شهر تاریخی و با تمدنی قدیمی و ارزشمند است که این ورزشکاران با دیدن شهر قزوین می توانند پیام صلح و زیبایی قزوین را به جهان مخابره کنند.



نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عملکرد هیئت دوچرخه سواری استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد هیئت دوچرخه سواری و آقای گنجی رئیس هیئت بسیار خوب بوده و برگزاری این مسابقات بیان گر فعالیت خوب این هیئت است.

مسابقات بین المللی جام پارس تریال از 15 الی 17 شهریور به مناسبت روز قزوین در سرای سعد السلطنه قزوین برگزار شده است.

کد خبر 2131128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha