۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱

جعفری در گفتگو با مهر:

کمتر از گُل به پیروانی نگفتند/ نباید روی تشویق یاوری حساس می‌شد

کمتر از گُل به پیروانی نگفتند/ نباید روی تشویق یاوری حساس می‌شد

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز معتقد است تماشاگران این تیم در هشت هفته گذشته کمتر از گُل به غلامحسین پیروانی نگفتند. او می‌گوید پیروانی نباید روی تشویق‌ شدن محمود یاوری حساس می‌شده است.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتقادهای غلامحسین پیروانی از باشگاه فجرسپاسی شیراز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: قصد ندارم جواب پیروانی را بدهم. از اینکه برای تیم ما زحمت کشید تشکر می‌کنم. ما کاری به کار پیروانی نداشتیم و خودش اصرار داشت که برود. به او گفته بودم حتی اگر 10 باخت هم بیاورد، باشگاه پشت سر اوست ولی خودش استعفا داد و رفت.

وی در ادامه افزود: با این حال پیروانی پیشکسوت فوتبال شیراز و قابل احترام است. ما او را به عنوان شناسنامه فوتبال شیراز می‌شناسیم و برایش احترام قائلیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی درباره اینکه پیروانی گفته بود "سکوها با هماهنگی باشگاه علیه او شعار داده‌اند و محمود یاوری را تشویق کرده‌اند"، تاکید کرد: در بازی اول دو، سه تماشاگر بی‌تربیتی کردند. مگر ما کف دستمان را بو کرده بودیم که قرار است این اتفاق بیفتد؟

وی همچنین اضافه کرد: پیروانی اگر روی این موضوع حساسیت نشان نمی‌داد، تمام می‌شد. مگر در بازی با سپاهان اصفهان یا تراکتورسازی تبریز تماشاگران 90 دقیقه پشت پیروانی نبودند. آدم باید یک روزی جواب خدا را هم بدهد.

جعفری در ادامه اظهار داشت: چهار نفر نادان در استادیوم بودند و یاوری را تشویق کردند! باور کنید کانون هواداران ما روی مسائل اخلاقی تاکید زیادی دارد و سال گذشته هم به عنوان تیم با اخلاق انتخاب شدیم. حالا اگر یاوری تشویق شده چه ارتباطی به لیدرها دارد؟ بعضی‌ها در شیراز یاوری را دوست دارند و تشویقش می‌کنند. ما نباید روی این مسائل حساس بشویم.

وی با بیان اینکه در شیراز کمتر از گُل به پیروانی نگفته‌اند، خاطرنشان کرد: شما ببینید در ورزشگاه آزادی چه اتفاقاتی می‌افتد و سکوها چه بلاهایی سر مربیان بزرگ آوردند ولی این مسائل در شیراز رخ نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در پایان درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم هم گفت: امروز صبح جلسه هیات مدیره برگزار شد که قرار است ادامه آن بعد از ظهر باشد. تا امشب کار انتخاب سرمربی جدید تمام خواهد شد.

کد خبر 2131156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha