۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵

روزنامه تلگراف اعلام کرد؛

وین رونی در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد

وین رونی در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد

اتفاقات تابستان امسال در مهلت نقل و انتقالات سرانجام به جایی ختم شده که وین رونی در آستانه تمدید قراردادش با شیاطین سرخ قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نوشته روزنامه انگلیسی تلگراف، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد یک قرارداد بلند مدت دیگر به وین رونی مهاجم ملی پوش این تیم ارائه دهد که شاید او را تا پایان دوران فوتبال در این باشگاه نگه دارد.

قرارداد فعلی رونی در سال 2015 وقتی او 30 ساله شده به پایان خواهد رسید اما سران یونایتد مشتاق هستند این بازیکن تا بعد از آن زمان نیز در اولدترافورد بماند و برای شیاطین سرخ بازی کند.

رونی در تابستان از چلسی و پاری سن ژرمن پیشنهاد داشت و گفته می‌شد قصد ترک اولدترافورد را دارد اما در نهایت در این تیم ماند. اخبار مبنی بر جدایی احتمالی رونی به دلیل اختلاف او با سرالکس فرگوسن در پایان فصل گذشته و استخدام دیوید مویس به عنوان سرمربی جدید بود. رونی در اورتون هم شاگرد مویس بود و به نظر اختلافاتی نیز با هم داشتند.

آخرین باری که رونی قرارداد خود را با یونایتد تمدید کرد، سال 2010 بود که تقریبا همین شرایط پیش آمده بود و اختلاف رونی با فرگوسن باعث شده بود او به دنبال ترک باشگاه باشد اما سرانجام قرارداد خود را تا سال 2015 تمدید کرد.

کد خبر 2131251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha