۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰

زین الدین زیدان:

بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد/ هیچ بازیکنی ارزش چنین رقمی را ندارد

بیل 100 میلیون یورو نمی‌ارزد/ هیچ بازیکنی ارزش چنین رقمی را ندارد

کمک مربی تیم فوتبال رئال مادرید و اسطوره سابق این باشگاه از شکستن رکورد گرانقیمت‌ترین ترانسفر تاریخ فوتبال انتقاد کرد و معتقد است هیچ بازیکنی 100 میلیون یورو ارزش ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زیدان که خودش در سال 2001 زمانی که از یوونتوس به رئال مادرید پیوست رکورد گرانقمیت ترین انتقال تاریخ فوتبال را در اختیار داشت معتقد است پرداخت 100 میلیون یورو برای جذب گرث بیل توجیه‌ناپذیر است.

او در گفتگو با کانال پلوس گفت: 10 سال پیش من را با رقم 75 میلیون یورو خریدند و همان موقع گفتم من اینقدر نمی ارزم. حتی حالا هم فکر نمی کنم یک بازیکن ارزش چنین رقم هنگفتی را داشته باشد. متاسفانه این فوتبال است، قابل درک نیست چنین رقمی برای یک بازیکن فوتبال هزینه شود.

با این حال زیدان از انتقال بیل به سانتیاگوبرنابئو کاملا خوشحال است و از اینکه می‌تواند با این ستاره سابق تاتنهام کار کند کاملا راضی است.

زیدان در ادامه افزود: وظیفه من این است که کارهایی که بیل باید در زمین انجام دهد را به او تشریح کنم. بیل بازیکنی است که پتانسیل فوق العاده ای دارد و این موضوع را در 3 سال گذشته کاملا نشان داده است. به نظرم او می تواند در جمع 3 بازیکن برتر فوتبال جهان باشد. او می تواند برای رئال بسیار موثر باشد.

کد خبر 2131969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha