۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۴۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

مکانی در تمرینات شرکت نمی‌کند/ احتمال حضور اولادی در بازی با سایپا

مکانی در تمرینات شرکت نمی‌کند/ احتمال حضور اولادی در بازی با سایپا

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه بزودی مشکل سوشا مکانی برطرف می‌شود، از حضور نیافتن او در تمرینات گروهی طی روزهای آینده خبر داد.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اتفاقات رخ داده بین یحیی گل‌محمدی و سوشا مکانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیاری از مشکلاتی که در تیم نفت رخ می‌دهد، درون خانواده حل می‌شود و قطعا این مسئله هم خیلی زود با درایت مدیران و کادرفنی حل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث کنار گذاشته شدن سوشا مکانی از تیم مطرح نیست، افزود: با توجه به نظر کادرفنی این بازیکن طی یکی دو روز آینده در تمرینات گروهی شرکت نخواهد کرد ولی همانطور که گفتم مدیریت باشگاه در تلاش برای رفع این مشکل است.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه این تیم برای دیدار هفته هشتم برابر سایپا البرز بازیکن محرومی ندارد، اضافه کرد: تنها بازیکن مصدوم نفت مهرداد اولادی است. این بازیکن که در بازی با پرسپولیس مصدوم شد، زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های آماده‌سازی را پیگیری می‌کند و به احتمال زیاد به بازی با سایپا می‌رسد. البته اگر او برابر سایپا به میدان نرود، قطعا در بازی با ملوان تیم نفت را همراهی خواهد کرد.

وی در مورد عملکرد تیم نفت در هفته‌های اخیر هم اظهار داشت: با تلاش و همدلی کادرفنی و بازیکنان و حمایت‌های مدیران باشگاه، تا به امروز نتایج خوبی را کسب کردیم. خوشبختانه تیم نفت امروز در دره دوم قرار دارد ولی برای حفظ این جایگاه کار سخت‌تری پیش رو ما قرار دارد.

ایرانیان در پایان در مورد دیدار هفته آینده نفت تهران برابر سایپا هم گفت: سایپا تیم خوبی است که هفته پیش پیروزی ارزشمندی را در انزلی بدست آورد. کادرفنی به خوبی این تیم را آنالیز کرده و بسیار امیدواریم دست خالی کرج را ترک نکنیم.

تیم فوتبال نفت تهران که در پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با 16 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، روز جمعه هفته جاری در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر میهمان تیم سایپا البرز است.

 

کد خبر 2132029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha