۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا - کرمان؛

تیم جوانان بامداد چهارشنبه باز می‌گردد/ شاگردان میرآخوری در راه کویت

تیم جوانان بامداد چهارشنبه باز می‌گردد/ شاگردان میرآخوری در راه کویت

تیم فوتبال جوانان ایران که برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی بلاروس شده بود، بامداد فردا به تهران بازگشته و از هفته آینده تمرینات خود را در کمپ‌ تیم‌های ملی پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند، اردویی یک هفته‌ای را با 16 بازیکن در کشور بلاروس برگزار کرد که در این اردو دو بازی با تیم جوانان این کشور اروپایی انجام داد.

شاگردان میرآخوری که در بازی نخست با توجه به عملکرد خوب خود، با یک گل مغلوب تیم جوانان بلاروس شدند، در مسابقه دوم این تیم را با همین نتیجه شکست دادند. آنها امشب پس از پایان اردوی خود در بلاروس به ایران بازگشته و ساعت 4 بامداد فردا چهارشنبه وارد تهران می‌شوند.

مرحله بعدی اردوی تیم جوانان ایران از روز 23 تا 27 شهریورماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و در صورت انجام هماهنگی‌های لازم، آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را از روز اول تا هفتم مهرماه در کشور کویت برگزار کرده و در آن کشور دیدارهایی تدارکاتی را با تیم زیر 19 سال انجام خواهد داد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم جوانان ایران روز نهم مهرماه راهی کرمان محل برگزاری رقابتهای مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا می‌شود تا برای کسب سهمیه حضور در این جام با تیم‌های به مصاف تیم‌های عربستان، لبنان و تاجیکستان برود.

مرحله مقدماتی رقابتهای فوتبال جوانان (زیر 19 سال) آسیا طی روزهای 16 تا 25 مهر به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و تیم فوتبال جوانان ایران در گروه D به مصاف عربستان، لبنان و تاجیکستان می‌رود. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میانمار به عنوان میزبان مرحله نهایی رقابتهای فوتبال جوانان آسیا در سال 2014 انتخاب شده است.

کد خبر 2132796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha