۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۳۶

برای حضور در مسابقات انتخابی جهان؛

ولاسکو فهرست 12 نفره تیم ملی ایران را اعلام کرد

ولاسکو فهرست 12 نفره تیم ملی ایران را اعلام کرد

سرمربی تیم ملی والیبال در فاصله کمتر از یک روز مانده تا شروع مسابقات انتخابی جهان اسامی 12 بازیکن تیم ملی والیبال ایران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان سه شنبه شب و در آخرین لحظات پیش از آغاز جلسه جنرال تکنیکال میتینگ رقابت های والیبال انتخابی قهرمانی مردان جهان، اسامی 12 بازیکن ایران را جهت شرکت در این رقابت ها اعلام کرد و به چند بازیکن در این رقابت ها استراحت داد که به قرار زیر است:

مهدی مهدوی(کاپیتان)، محمد طاهر وادی، شهرام محمودی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، علی مباشری، امیر غفور، عادل غلامی، آرمین تشکری، علی جدیدی و فرهاد ظریف.

بر اساس قوانین فدراسیون جهانی، 9 بازیکن از این 12 بازیکن می بایست در رقابت های قهرمانی جهان در سال 2014 لهستان در ترکیب 12 نفره تیم ملی ایران حضور داشته باشند. مسابقات انتخابی جهان در قاره آسیا در چهار گروه پیگیری خواهد شد که در گروه دوم کشورهای ایران، اندونزی ، پاکستان و بحرین برای یک سهمیه جهانی با هم رقابت خواهند کرد.


مسابقات والیبال انتخابی جهان در گروه دوم آسیا از فردا چهارشنبه 20 شهریورماه در والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت (هر روز دو بازی). نشست فنی عمومی مسابقات این گروه، عصر سه شنبه در فدراسیون والیبال برگزار شد و مسئولان این رقابت ها ، داوران، ناظر فدراسیون بین المللی والیبال، سرپرست و سرمربیان تیم های شرکت کننده به یکدیگر معرفی شدند.

یرمک سرلی بایف از قزاقستان به عنوان ناظر مسابقات در این مراسم ضمن تشکر از ایران به خاطر میزبانی در خصوص نحوه برگزری این مسابقات و قوانین مربوطه توضیحاتی داد. در ادامه  این مراسم چانگ چین جونگ از چین تایپه (مسئول داوری) در خصوص قوانین داوری و نحوه انجام پروتکل ها سخن گفت و ناتانون سواپک از تایلند را به عنوان داور بی طرف معرفی کرد.




 

کد خبر 2133181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha