۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۱۵

پلی آف مقدماتی جام جهانی 2014؛

اردن در ضربات پنالتی از سد ازبکستان گذشت

اردن در ضربات پنالتی از سد ازبکستان گذشت

تیم فوتبال اردن موفق شد با پیروزی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی امیدهای خود برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل را زنده نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دو تیم ازبکستان و اردن امشب در دیدار برگشت مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند که تلاش آنها در پایان 90 دقیقه همانند دیدار رفت به تساوی یک بر یک انجامید تا سرنوشت تیم پیروز به وقت های اضافی کشیده شود.

در این دیدار ابتدا انزور اسماعیلوف در دقیقه 5 ازبکستان را پیش انداخت اما سعید الموریجان در دقیقه 42 نتیجه را به تساوی کشاند.

در دو وقت اضافی 15 دقیقه ای هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی اردن موفق شد با نتیجه 9 بر 8 به پیروزی برسد و نیمی از راه صعود به جام جهانی را طی کند.

نکته جالب در مورد این بازی اینکه در دقیقه 99 بازی برق ورزشگاه پاختاکور قطع شد و بازی 18 دقیقه متوقف شده بود. بازیکنان و داورها از زمین خارج شدند اما با وصل مجدد برق ورزشگاه بازی ادامه پیدا کرد.

اردن برای صعود به جام جهانی باید در انتظار مشخص شدن تیم پنجم رقابتهای مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی بنشیند. بعد از مشخص شدن نماینده آمریکای جنوبی دو دیدار رفت و برگشت بین دو تیم برگزار می شود و تیم پیروز جواز صعود به جام جهانی 2014 را پیدا می کند.

کد خبر 2133199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha