۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

حجت الاسلام جمشیدی در گفتگو با مهر:

دهه کرامت فرصت گسترش فرهنگ رضوی در بین جوانان است

دهه کرامت فرصت گسترش فرهنگ رضوی در بین جوانان است

همدان - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ رضوی در جامعه گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ رضوی در بین جوانان است.

حجت الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دهه کرامت برنامه های مختلفی در شهرستان همدان در حال اجرا و برگزاری است.

وی افزود: دهه کرامت به عنوان فرصتی برای تعمیق و گسترش فرهنگ رضوی و ایجاد فضای نشاط و معرفت در جامعه است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اجرای برنامه هایی مانند هماهنگي با مساجد، هيئات مذهبي و ائمه جماعات براي برپايي مراسم جشن ميلاد امام رضا(ع)، برگزاري گفتمان هاي ديني، اعزام مبلغ، سخنراني پيرامون تبيين اخلاق امام رضا(ع)، برپايي ايستگاه صلواتي هيئات مذهبي، برگزاري مسابقه هاي فرهنگي و برپايي نمايشگاه کتاب در دهه کرامت،عنوان داشت: اجرای این برنامه ها بایستی با هدف تعظیم شعائر الهی، نهادینه کردن فرهنگ رضوی و ایجاد فضای نشاط و معرفت در جامعه انجام شود.

محمد جمشیدی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن و ترویج بیش از پیش آموزه‌های ائمه اطهار(ع) و به‌خصوص امام رضا(ع) در جامعه،اظهار داشت: برای این‌که آموزه‌ها و سیره ائمه(ع) در جامعه به‌طور مناسبی گسترش یابد لازم است این آموزه‌ها به شیوه‌ای درست جهت‌دهی شده و ضمن ارائه اصولی آموزش‌های دینی، با استفاده از ابزارهای مختلف نیز دغدغه و حساسیت فراگیری سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه افزایش داده شود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج پیام‌ها و آموزه‌های سیره رضوی در بین جوانان است، ابراز داشت: سخنرانی روحانیون و مبلغان در این ایام باید مبتنی بر بیان ویژگی های شخصیتی امام رضا (ع) و سیره و روش زندگی آن حضرت باشد.

کد خبر 2133379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha